Концептуальні засади стратегічного розвитку регіональної промислової політики держави
	
	     
     
Не викликає сумніву теза про те, що одним з багатьох факторів сьогоденної системної кризи  є  неефективність  управління, неузгодженість, а часом і суперечності  у роботі окремих ланок системи  управління, щ  веде до нівелювання тих заходів, які  вживаються для впорядкування  суспільних стосунків. Тому, постала необхідність проведення комплексу політико–правових заходів, які б полягали у структурних, функціональних та державно–службових перетвореннях, насамперед у сфері виконавчої влади, з метою перетворення її з владно–репресивного механізму на організацію, що служить суспільству, і створення на цій основі ефективної системи державного управління [114, с. 33].
     
Тривалі протистояння між Верховною Радою, з одного боку, та главою держави і урядом – з другого, змусили екс–Президента України Л.Кучму прийняти запропоновану у 1995 р. членами Комісії Верховної Ради України з питань правової політики та судово–правової реформи та в липні 1997 р. утворити Державну комісію з проведення в Україні адміністративної реформи. Робочою групою цієї Комісії було доопрацьовано та доповнено проект концепції, розроблений у Верховній Раді, і 25 березня 1998 р. рішенням Державної комісії її було схвалено. 22 липня 1998 р. Указом Президента № 810 положення Концепції адміністративної реформи в Україні були покладені в основу здійснення реформування системи державного управління.
     
 Вся работа доступна по  ССЫЛКЕ