У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Проблеми теорії й практики державного управління щодо забезпечення розбудови інформаційного суспільства в Україні

     

      Проблеми теорії й практики державного управління щодо забезпечення розвитку інформаційного суспільства в Україні пропонується розглядати переважно в гуманітарній складовій. Схематично засади державної політики в інформаційній сфері в Україні окреслені в Додатку К дослідження.

      З теоретичних джерел і практики відомо, що з розвитком суспільства змінюється й роль держави. Для подальшого викладення матеріалів дослідження доцільно запропонувати методологічне положення, суть якого в тому, що держава та суспільство – це хоч і тісно взаємопов’язані, але все ж відносно самостійні соціальні системи. В ідеалі, держава має виконувати службову (підлеглу) роль у розвитку суспільства. У цьому сенсі можна скористатися фундаментальними висновками О. Ф. Скакун щодо ролі цивілізованої держави у функціонуванні громадянського суспільства [144, c. 66] в контексті інтерпретації розвитку інформаційного суспільства.

      Держава має виконувати таку роль:

      – слугувати формою, що організовує інформаційне суспільство та створює умови для його розвитку;

      – бути відносно самостійною структурою стосовно громадянського суспільства при здійсненні солідарних з ним за публічними інтересами кожного члена суспільства, особливо тих, хто природою інтелектуально обмежений в індивідуальній підприємницькій ініціативі; – встановлювати «правила гри», яких мають дотримуватися всі громадяни та їх об’єднання, створювати сприятливі умови для їх існування й розвитку;

      – здійснювати гарантовано необхідні охорону та захист інформаційного суспільства, що передбачає й підтримання інформаційної безпеки як складової національної безпеки; – бути арбітром у досягненні соціального компромісу в інформаційному суспільстві, пом’якшувати інформаційну нерівність між тими, хто в змозі і хто не в змозі користуватися новітніми інформаційно-комунікаційними технологіями;

      – сприяти та забезпечувати реалізацію принципу універсального обслуговування інформаційно-комунікаційними послугами громадян та їх об’єднань;

      – створювати умови для реального забезпечення природного права людини на інформацію, бути ініціатором діалогу окремих громадян та суспільства на засадах інформаційної прозорості своєї діяльності;

      – сприяти підвищенню рівня інформаційної активності, інформаційної культури громадян, створюючи умови для розвитку інформаційно-правових ресурсів та інформаційно-комунікаційної інфраструктури (державних і недержавних);

      – створювати юридичні умови для того, щоб право на інформацію співвідносилося з державною гарантією права власності на інформацію, прав споживачів, права на сприятливе екологічно навколишнє середовище, а також з політичними правами й свободами тощо; – мати межі регулювання відносин, пов’язаних з розвитком складових інформаційного суспільства, що визначаються на конституційному рівні держави, міжнародними стандартами в галузі прав і свобод людини, аби унеможливити негативні наслідки прийняття нормативно-правових актів; ретельно оцінювати в кожному конкретному випадку доцільність застосування юридичних механізмів державного управління;

      – сприяти розвитку єдиного європейського інформаційного суспільства та національній ідентифікації в ньому через розвиток національного його сегмента.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.