Основні інструменти електронної торгівлі
Інструменти електроннойї торгівлі – це ті засоби зв’язку, за допомогою яких здійснюються операції електронной торгівлі. До них відносяться наступні (див. малюнок 1.1) [26] :
Мал. 1.1. Інструменти електроннойї торгівлі
Це широке визначення терміну "електронної торгівлі ". У багатьох обговореннях, електронна торгівля тільки посилається на Інтернет і іншу засновану на мережі торгівлю. Іінструменти, як наприклад телефон, факс і телебачення вже використовуються для комерційних операцій, особливо в індустріальних країнах. Це не незвичайно, наприклад, щоб зробити замовлення над телефоном і платнею для них кредитною карткою. Поява нових інструментів, як наприклад Інтернет, таким чином, не винаходила електронну торгівлю. Але Інтернет відкриває багато нових можливостей: з Інтернетом всі елементи комерційної операції можуть проводитися на взаємодіючій основі з однією або кількома людинами, необмеженних часом і простором, у мультимедійному оточенні із звуком, зображенням і текстовою передачею, і у відносно низьких (і все ще зменшується) витратах. Це робить Інтернет набагато більш багатобічним, ніж інші інструменти електронної торгівлі. Останніх звичайно потрібно об'єднати один з одним одним або з більш традиційними інструментами, як наприклад пошта або фізичні покупки, щоб укласти операцію. Інтернет, таким чином, скоротить бар'єри для комунікації і торгівлі до більшого ступеня, ніж встановлений електронний і традиційний засіб торгівлі. Короткий звіт головних особливостей різних електронних комерційних інструментів може бути знайдений у Додатку А.
Перший інструмент електронної торгівлі - це телефон; майже один мільярд ліній і клітинних абонентів є у всьому світі.
Вся работа доступна по ССЫЛКЕ