Альтернативні методи реструктуризації ВАТ “SELMI”
Поточне положення підприємства можна визнати за відносно задовільне, проте прогнози його діяльності є несприятливими. Підприємство зіткнулося з небажаними для себе тенденціями в частині конкурентоспроможності, відхиленням фактичного стану від запланованого. Тут реструктуризація є реакцією на негативні зміни, поки вони не набули ще необоротного характеру. Будь-який продукт має певний життєвий цикл внаслідок того, що володіє граничними можливостями, що обмежують його подальше існування в первинному вигляді за часом. Так і продукція даного підприємства знаходиться зараз на стадії життєвого циклу, який називається – спад. Продукція застаріла (її купують тільки давні покупці, оскільки перехід на продукцію інших виробників вимагає додаткових інвестицій), потрібно розробляти нову, сучаснішу. Внаслідок цього живучість підприємства поступово знижувалася, і рентабельність знизилася до «мінімальної відмітки» з погляду керівництва і акціонерів.
Положення на підприємстві можна охарактеризувати, як криза стратегії.
Криза стратегії визначилася по наступних параметрах:
постійні збої в розвитку підприємства,
поступова втрата частки ринку,
некерованість підприємства і як наслідок погана якість продукції, що привело до втрати конкурентних переваг.
Розрив, що намічається, між вірогідними і бажаними результатами може бути ліквідований лише шляхом зміни колишньої або ухвалення нової орієнтації в сукупності із зниженням виробничих витрат.
Для виходу з кризового положення можна запропонувати декілька сценаріїв, які відрізняються один від одного ступенем радикальності змін і пов'язаною з цим трудомісткістю, фінансовим навантаженням і тривалістю виконання. Умовно ці сценарії можна назвати – консервативний, компромісний і радикальний.
Вся работа доступна по ССЫЛКЕ