Формування нової фінансової стратегії підприємства
Фінансова стратегія компанії виступає як економічна категорія, що характеризує різні відносини між суб'єктами ринку у фінансовій сфері. Вона визначає поведінку компанії на ринку, формування її ринкової позиції у зв'язку із станом, використовуванням фондів фінансових ресурсів, а так само застосуванням грошово-кредитних інструментів.
Стратегія припускає перш за все орієнтацію на довгострокову перспективу або рішення ключової пріоритетної задачі в конкретному періоді часу. Рішення будь-якої фінансової проблеми як в теорії, так і на практиці пов'язано з чинником часу, дія якого коректує спрямованість і наповненість фінансових потоків.
Фінансова стратегія повинна вписуватися в загальну стратегію компанії, бути адекватною їй по цілях і задачах. Разом з тим цілі і задачі визначаються її фінансовою природою, економічними відносинами між суб'єктами ринку з приводу формування і використовування фінансових ресурсів. Характерною межею фінансової стратегії виступає її зв'язок із загальнодержавними фінансами на макрорівні і фінансам підприємств на мікрорівні.
Фінансова стратегія розглядається як:
- компонент загальної стратегії, тобто як одна з функціональних стратегій; мета - завоювання фінансових позицій на ринку;
- базова стратегія, тобто та, яка забезпечує (за допомогою фінансових інструментів, методів фінансового менеджменту і ін.) реалізацію будь-якої базової стратегії; мета - ефективне використовування фінансових ресурсів і управління ними [20].
Фінансова стратегія
Функціональна фінансова стратегія на різних рівнях управління компанії різна по своїх цілях. Вони обумовлені різними стратегічними орієнтирами рівнів управління, а так само відмінними один від одного функціями фінансових категорій.
Вся работа доступна по ССЫЛКЕ