У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Особливості оцінки вартості бізнесу малих підприємств

     

      Вартість підприємства тісно пов’язана з таким поняттям як “розмір під-приємства”, про що в основних роботах з оцінки вартості бізнесу майже не згадується або згадується невиразно. Але про це згадує А.П. Ковалєв [60]. Тому оцінка бізнесу підприємства – вибір виду вартості, методу оцінки – значною мірою залежить від особливостей підприємства, однією з яких є його розмір. Це питання достатньою мірою у вітчизняній науці не вивчалося, але для застосування концепції управління за вартістю щодо малих підприємств потребує свого вирішення. Оцінка бізнесу малих підприємств є майже невивченою, хоча з огляду на їх кількість, значення у розвитку української економіки та вирішенні соціальних проблем є дуже важливою. Застосування концепції управління за вартістю до малих підприємств потребує, з одного боку, виявлення особливостей діяльності малих підприємств та їх впливу на оцінку вартості бізнесу, а з другого – чіткого уявлення щодо застосування окремих елементів цієї концепції в управлінні саме малими підприємствами.

      Вивчення публікацій, зокрема [13,75,92,95,98,99,134,138], а також ре-зультати власних дають змогу представити особливості українських малих пі-дприємств.

      Розвиток малих підприємств зумовлений самою природою підприємництва. Особлива якість, що відображає сутність малого підприємництва, міститься у внутрішніх потенційних можливостях розвитку, руху, удосконалення малого підприємства, які сполучаються із високим рівнем відповідальності власника. У разі невдачі підприємець ризикує втратити все, що має. На думку В. Яковлєва, такий механізм є принципом малого підприємництва, причому, розмір та обсяг виробництва не відіграють ролі [187, с. 74]. Саме цей принцип сприяє швидкому розвитку малих підприємств, їх гнучкості, адаптивності. Але цей принцип може бути впровадженим у господарське життя малого підприємства тільки талановитим підприємцем. Саме цей принцип є підґрунтям реалізації його творчих здібностей та практичних навичок [75]. Природа малого підприємництва характеризується тим, що цей сектор значно швидше реагує на зміни ринкової кон’юнктури і навіть за умов розви-неної конкуренції може виявити та заповнити вільну ринкову нішу, розробити та ефективно впровадити новий асортимент продукції та послуг, що користуються попитом [11]. Але слід відзначити деякі обставини, що обмежують прояв природи малого підприємництва в Україні.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.