Ідеологія використання вартісного підходу в управлінні виробничими малими підприємствами
Малі підприємства потребують ефективного менеджменту. Це можливо за результатами відповідної адаптації та розробки ідеології використання су-часних управлінських інструментів саме до особливостей діяльності малих пі-дприємств. Зокрема, у роботі мова йде про застосування вартісного підходу до управління виробничими малими підприємствами.
Для застосування вартісного підходу в управлінні виробничими малими підприємствами належить показати, в який спосіб може бути сформована іде-ологія застосування, які принципи мають бути застосовані, в який спосіб здійснюватимуться процеси оцінки, які підходи та методи оцінки є найбільш доцільними та яким чином необхідно розпорядитися її результатами.
Застосування концепції управління за вартістю щодо виробничих малих підприємств має свої особливості, які зумовлені розміром таких підприємств і через це – особливостями їх діяльності та невисоким рівнем управління ними. Саме ці особливості мають знайти відображення в ідеології застосування вар-тісного підходу щодо виробничих малих підприємств. Ідеологія застосування вартісного підходу щодо виробничих малих підприємств розглядається як су-купність уявлень, понять концепції управління за вартістю, які переломлені щодо особливостей діяльності малих підприємств, та способів реалізації принципових положень вартісного підходу в управлінні малим підприємством. Саме ідеологія застосування вартісного підходу щодо виробничих малих підприємств дасть змогу використовувати вартісний підхід в управлінні ними.
Метою застосування вартісного підходу є озброєння власників-керівників виробничих малих підприємств комплексним сучасним інструмен-том управління, використання якого дасть змогу побачити достойності та не-доліки власного бізнесу, шляхи використання достойностей та подолання не-доліків.
Ідеологія застосування вартісного підходу щодо виробничих малих під-приємств базується на таких положеннях: формування вартісного мислення власників-керівників та персоналу малого підприємства; вибір підходу до ви-значення вартості бізнесу малого підприємства.
Вся работа доступна по ССЫЛКЕ