У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Принципи авторського та патентного права

     

      Під інформацією як об'єктом права маються на увазі створювані в процесі інтелектуальної діяльності відомості (дані) про навколишній світ і процесЪи, що протікають у ньому, або повідомлення, що інформують про положення справ.

      Інформація - об'єкт багатофункціональний, вона створюється, звертається й застосовується у всіх сферах діяльності і як би забезпечує виконання численних функцій і завдань, що коштують перед різними суб'єктами - органами державної влади, місцевого самоврядування, перед фізичними і юридичними особами.

      При обігу інформації в державі й суспільстві вона може виступати:

      - як товар у процесах її створення, зберігання й використання, передачі й поширення;

      - як кошти, за допомогою якого здійснюються правові координація й керування поводженням суб'єктів (через офіційні документи й судові рішення);

      - як джерело для прийняття рішень;

      - як джерело знань при утворенні й вихованні в процесах здійснення конституційного права на утворення;

      - як кошти повідомлення суспільства про події, що відбуваються, і явищах (через ЗМІ) у порядку здійснення конституційного права на інформацію; - як кошти звітності про діяльності юридичних і фізичних осіб (податкова, бухгалтерська, статистична звітність і т.п.);

      - як кошти реалізації прав і свобод особи через надання відомостей про особистості різним структурам (право на життя, право на житло, право на медичне утворення; право на виховання, право на працю й т.п.).

      Варто звернути увагу на те, що інформація одночасно може виступати і як джерело, що несе певне функціональне навантаження, і як товар. Наприклад, нормативні правові акти, виконуючи основну функцію - поширення правових норм і доведення їх до кожного, - одночасно виступають і як товар при продажі інформаційних продуктів і наданні інформаційних послуг, побудованих на їхній основі [5].

      Те ж саме можна сказати й про персональні дані, які за рубежем продаються й здаються в оренду для реалізації прямого маркетингу. Продаються також різні інформаційні ресурси, що містять відомості про корисних копалин, про науковий і технічний розвиток суспільства, про його творчий потенціал і т.п.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.