У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Особливості функціонування і регулювання ринку молока і молокопродукції

     

      Стабільний розвиток ринку молока і молокопродуктів є заставою продовольчої безпеки і задоволення потреби в групі найважливіших продовольчих продуктів.

      Оскільки молоко і молочні продукти є одними з найдавніших і традиційних продуктів харчування людини, формування і розвиток ринку молока і молокопродукції, як складової ринку продовольства, відбулося об'єктивно через розвиток розділення праці і обміну продуктами праці, і полягало в основі виникнення ринкових відносин в цілому.

      Пройшовши розвиток від примітивних відносин натурального обміну до високорозвинутої системи суспільно-економічних відносин, ринок молока і молокопродуктів взаємодіючи зі всіма елементами ринкової системи, є свого роду індикатором стану і розвитку агропромислового комплексу і всієї економіки в цілому.

      Тільки через розуміння природи ринку і ринкових відносин, можливо зрозуміти суть ринку молока молочних продуктів.

      На основі аналізу ряду джерел [11, 38, 106, 131, 143, 159, 179,], необхідно відзначити, що ринок, як особлива організація економічних зв'язків між суб'єктами відносин з приводу купівлі–продажу товарів і послуг у сфері звернення і механізму забезпечення цього процесу. Ринкові закони і принципи, є основою для формування ринку молока і молочної продукції, визначає особливості відносин між суб'єктами і загальні закономірності розвитку цих відносин в межах економічного простору. Для ефективного функціонування ринку С.В. Мочерний [95, с. 161] виділяє певні необхідні умови: реальний плюралізм форм власності та форм господарювання; здатність суб’єктів підприємницької діяльності впливати на рівень цін; розвинуте антимонопольне законодавство та наявність достатніх механізмів його реалізації, добре розвинута система економічного та адміністративного регулювання економіки державою; наявність і доступність всебічної ринкової інформації, розвинута маркетингова діяльність; конкурентна боротьба між різними суб’єктами підприємницької діяльності; наявність розвинутої інфраструктури.

      У загальноекономічному розумінні, ринок молока і молокопродукції – це сукупність економічних відносин, за допомогою яких здійснюються виробництво, розподіл, обмін і споживання молока і продуктів його переробки з метою задоволення суспільних потреб і отримання економічної вигоди всіма його суб'єктами відповідно до виконуваних ними функцій.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.