Моделювання процесів формування аграрних корпорацій на основі теорії синергії
Виділяють сприятливу і несприятливу ринкову кон'юнктуру. Методика відбору експертів вже наводилася у підрозділі 2.3 дисертації (у всіх експертних дослідженнях в роботі – це одні й те ж самі особи). Сприятливій ринковій кон'юнктурі властива певна стабільність підвищення цін, комерційна активність суб'єктів ринку. У таких умовах виникають економічні переваги для продавців. Подібна ситуація характеризується як ринок продавця.
Для несприятливої ринкової кон’юнктури характерне насичення ринку товарами, зниження цін, спад комерційної активності. Дія цих факторів призводить до такої ринкової кон'юнктури, що створює вигоди для покупців. Така ситуація характерна для ринку покупця.
Для проведення вищезазначеного дослідження сукупності сільськогосподарських підприємств Луганської області були обрані малоприбуткові (рівень рентабельності до 20%), неприбуткові та збиткові підприємства, за якими були присутні всі дані за формою 50-с/г (крім КСП, державних підприємств, дочірніх підприємств та підсобних господарств). З отриманої кількості підприємств експерти обрали 20 підприємств, інформація щодо яких була відносно відкритою і, відповідно, інформованість по даних підприємствах у експертів була на високому рівні.
Вся работа доступна по ССЫЛКЕ