У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Теоретичні засади формування організаційно-економічного механізму розвитку роздрібної торгівлі

     

      Роздрібна торгівля є невід’ємною частиною національної економіки, що відображає економічне зростання у країні через динаміку споживчих видатків. Пострадянська трансформація, що відбувається в роздрібній торгівлі, приводить до розвитку найбільш популярних і прибуткових напрямів, залишаючи «за бортом» формування і підтримку так званих соціальних мереж. Крім того, територіальне розміщення та розвиток роздрібної торгівлі має цілий ряд проблем, які потребують вирішення.

      Роздрібні торговельні підприємства, будучи суб'єктами сектору роздрібної торгівлі, мають потребу в систематичному аудиті, що дозволяв би вдосконалювати торговельну діяльність. У системі роздрібної торгівлі, особливо управління нею, накопичилося достатньо завдань, які потребують реалізації як на національному рівні, так і на рівні окремого підприємства. Однак фрагментарно підходити до розв’язання питань роздрібної торгівлі не має сенсу, тому що це швидше за все не принесе вагомого результату, а також потребує формування системи управління розвитком роздрібної торгівлі, яка була б здатна узгодити всі рівні управління, починаючи від державних органів регулювання торгівлі та закінчуючи самими торговельними підприємствами.

      Проблеми розвитку роздрібної торгівлі викликають інтерес як зарубіжних, так і вітчизняних учених і практичних працівників сфери торгівлі. Управління розвитком роздрібної торгівлі є складним процесом, що містить безліч структурних елементів. Крім того, побудова системи управління потребує дослідження факторів впливу, умов, особливостей, проблем і перспектив розвитку.

      Л. Лігоненко досліджує державне регулювання розвитку внутрішньої торгівлі, визначаючи її сучасний стан і напрями вдосконалення, та виділяє такі економічні важелі державного впливу на розвиток галузі: посилення позицій державного підприємництва в торгівлі; державне інвестування об'єктів роздрібної торгівлі; відтворення оптових підприємств як вагомої ланки; підтримка та фінансове оздоровлення національних виробників товарів і послуг; захист внутрішнього ринку від необґрунтованого засилля зарубіжних товарів, аналоги яких виробляються в Україні; створення однакових податкових умов для суб'єктів підприємницької діяльності ринку, надання податкових пільг тим підприємствам, які впроваджують інновації різного характеру [112, с. 56-57].

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.