У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Економіко-соціальні аспекти розвитку роздрібної торгівлі в Україні

     

      Ринкові перетворення в економіці України значно впливають на стан роздрібної торговельної мережі. Причому цей вплив можна охарактеризувати як з позитивної, так і з негативної сторони. Позитивна полягає в появі у складі торговельної мережі сучасних магазинів типу «супермаркет» і «гіпермаркет», які значною мірою вплинули на розвиток самообслуговування і підвищення якості торговельного обслуговування населення, а негативна − у різкому зниженні забезпеченості населення торговельними площами, що призвело до повної ліквідації стаціонарної торговельної мережі в окремих зонах і населених пунктах.

      Роздрібний ринок України станом на початок 2009 р. є досить різноманітним: достатньо велика кількість жорстко конкуруючих рітейлерів у великих обласних центрах і містах обласного підпорядкування («Амстор», «Велика кишеня», «Фуршет», «Обжора», БУМ – м. Донецьк) змінюється значним дефіцитом підприємств роздрібної торгівлі у невеликих (до 30 тис. жителів) населених пунктах і їх повною відсутністю в сільській місцевості. При цьому в селищах і селах можна говорити про відсутність стаціонарного роздробу і наявність обмеженої кількості торговельних точок у вигляді кіосків і ларьків. Одним з існуючих недоліків у побудові торговельної мережі багатьох регіонів є відсутність не тільки іноземних, але і національних торговельних операторів. Ринок поки що більшою мірою насичений різними неорганізованими формами торгівлі (кіосками, павільйонами), оптово-роздрібними ринками й окремими магазинами, що належать приватним підприємцям. Таке становище посилюється значною нерівномірністю розміщення торговельної мережі на території міст [199, c. 31].

      Це особливо характерно для невеликих міст і периферійних адміністративних районів обласних центрів (Кіровський, Петровський, Будьонівський райони м. Донецька).

      Особливістю розвитку торговельної мережі у великих містах починаючи з 2004 р. є помітне посилення ролі сітьових операторів як місцевого, так і національного рівня. Із приходом у регіони окремих зарубіжних компаній (Метро, Ашан, О’кей) посилилася конкуренція, що сприятливо відобразилося на розвитку роздрібної торговельної мережі [191, с.39]. Слід відзначити, що діяльність іноземних і національних рітейлерів і загроза приходу ще сильніших гравців у регіони змушує місцеві роздрібні мережі активно вчитися і використати ефективні підходи у практиці торговельного обслуговування населення.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.