У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Споживча лояльність як фактор розвитку торговельних мереж

     

      Агентством Marketing dab здійснено дослідження якості обслуговування покупців в основних сітьових мережах Києва. Прийнятий метод дослідження – «Mystery Shopping» передбачає збір фактичної інформації про якість обслуговування в сервісних організаціях. Оцінка сервісу виконується за допомогою підготовлених людей, які відвідують роздрібні торговельні підприємства в ролі звичних клієнтів.

      Зібрану інформацію використано для вимірювання рівня виконання стандартів обслуговування, виявлення недоліків в обслуговуванні для подальшого підвищення рівня якості. Об'єктом дослідження стало фактичне виконання або невиконання універсальних стандартів сервісу, раніше розроблених Marketing dab для однієї з українських роздрібних мереж (супермаркетів). Саме універсальних стандартів, які можуть бути рівнозначно застосовними для будь-яких супермаркетів в Україні. Стандарти були розроблені для нашого клієнта на основі дослідження переваг українських споживачів щодо техніки і стандартів обслуговування у продуктових супермаркетах.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.