Споживча лояльність як фактор розвитку торговельних мереж
Агентством Marketing dab здійснено дослідження якості обслуговування покупців в основних сітьових мережах Києва. Прийнятий метод дослідження – «Mystery Shopping» передбачає збір фактичної інформації про якість обслуговування в сервісних організаціях. Оцінка сервісу виконується за допомогою підготовлених людей, які відвідують роздрібні торговельні підприємства в ролі звичних клієнтів.
Зібрану інформацію використано для вимірювання рівня виконання стандартів обслуговування, виявлення недоліків в обслуговуванні для подальшого підвищення рівня якості.
Об'єктом дослідження стало фактичне виконання або невиконання універсальних стандартів сервісу, раніше розроблених Marketing dab для однієї з українських роздрібних мереж (супермаркетів). Саме універсальних стандартів, які можуть бути рівнозначно застосовними для будь-яких супермаркетів в Україні. Стандарти були розроблені для нашого клієнта на основі дослідження переваг українських споживачів щодо техніки і стандартів обслуговування у продуктових супермаркетах.