У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Нормативно-правові особливості здійснення контрольних повноважень вищих органів влади України

     

      Ефективність роботи центральних і місцевих органів виконавчої влади великою мірою залежить від здійснення контролю за виконанням законів України, указів, розпоряджень і доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України, рішень інших органів вищого рівня і їхніх власних рішень та організації виконання.

      Контроль являє собою систематичну конструктивну діяльність органів державного управління, їх керівників і підрозділів щодо забезпечення відповідності фактичних результатів роботи запланованим або визначеним рішенням органів вищого рівня.

      За ознакою та взаємозв'язком суб'єктів визначаються внутрішній (внутрішньовідомчий) і зовнішній контроль. Внутрішній контроль здійснюється органами однієї системи, які перебувають в адміністративній підпорядкованості, і спрямований на вирішення завдань, що стоять перед певним конкретним органом управління. Але, без створення ефективної системи зовнішнього контролю, який визначає основи державного контролю, побудувати раціональну систему внутрішнього контролю практично неможливо [38; 52; 133; 209].

      Зовнішній, або надвідомчий, контроль здійснюється з боку органів державної влади, спеціалізованих органів, а також громадськості за додержанням законності в організаціях і установах, організаційно їм не підпорядкованих. Формами зовнішнього контролю є президентський, парламентський, конституційний, судовий, прокурорський (прокурорський нагляд), фінансовий та громадський.

      В Україні (змішаній республіці) встановлено подвійний контроль (Верховної Ради України і Президента України) над Урядом України, попередній (на стадії формування Уряду України) і наступний (на стадії діяльності Уряду України).

      Характеризуючи такий вид контролю як президентський, можна зазначити, що Президент України має широкі повноваження у сфері виконавчої влади. Вони стосуються формування організаційної системи органів виконавчої влади, змісту її функціонування.

      Головні завдання Президентського контролю полягають у своєчасному відстеженні в роботі органів виконавчої влади стану виконання прийнятих рішень, їх ефективності, невідповідностей і недоліків, підготовки матеріалів та пропозицій Главі держави щодо усунення різного роду негативних тенденцій в управлінській діяльності, виявлення чинників, що їх породжують, вжиття заходів щодо попередження і недопущення негативних явищ у майбутньому.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.