Маркетингові технології реалізації стратегій ТОВ «Ексілібур» на цільових ринках
Спираючись на вивчений теоретичний матеріал, а також на проведений аналіз зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Ексілібур», можна зробити висновок про те, що найбільш перспективним напрямком розвитку маркетингової діяльності на підприємстві є засвоєння нових ринків збуту, що потребує, для розробки відповідної міжнародної маркетингової стратегії, створення її відповідного інформаційного забезпечення. Далі, ми наведемо алгоритми, на які слід спиратися ТОВ «Ексілібур» при організації інформаційного забезпечення розробки маркетингової стратегії.
Інформаційна підтримка розвитку експортної діяльності підприємства повинна розвиватися по двох напрямках: використання міжнародної економічної інформації для вибору сегмента зовнішнього ринку, а також ділових партнерів, що представляють інтерес для нашого підприємства.
Організація інформаційного забезпечення в процесі здійснення експортної діяльності вимагає планування, організації, обробки, збереження, контролю і забезпечення безпеки інформаційних потоків.
Загальна схема інформаційного забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю представлена на рис. 3.1.
Специфіка міжнародних досліджень полягає в основному в просторості поля дослідження й у технічних труднощах збору інформації.
Вихід на новий закордонний ринок, як правило, ставить підприємство в ситуацію, зовсім відмінну від тієї, котра йому може бути знайома з його національного досвіду. Для того, щоб могти оцінити з високим ступенем точності наслідки своєї діяльності, підприємство повинне володіти великою і різноманітною інформацією про ті області в яких воно недостатньо компетентно.