Апробація методичних засад діагностики кризи в діяльності підприємства
Розроблене аналітичне підґрунтя діагностики кризи в діяльності підприємства, яке містить як складові бази даних, інструментальну базу діагностики, способи ідентифікації результатів, симптомокомплекс, що отримали опис та обґрунтування в пп. 3.3, 4.1 і 4.2, потребує апробації, метою якої є підтвердження практичного значення прикладного аспекту розроблених методологічних засад діагностування кризи в діяльності підприємства. Для зазначеної апробації використано розроблену модель локалізації та ідентифікації прояву кризи. Ця модель, як зазначалося в пп. 3.3, містить класифікаційні правила, дерево рішень та формальне представлення з використанням Байєсівського підходу пропонованих характеристик кризи –масштабу та інтенсивності і надає змогу встановити функціональну підсистему підприємства (або функціональні підсистеми), де порушується виконання функцій (локалізація порушень) і ідентифікувати прояв кризи (кризове явище, кризова ситуації або кризовий стан), тобто встановити масштаб кризи. Розроблену модель локалізації та ідентифікації прояву кризи в діяльності підприємства подано на рис. 4.2.