У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Бізнес-індикатори та критерії в системі полікритеріальної діагностики діяльності підприємств

     

      Перед кожним підприємством у процесі управління постають завдання вибору системи взаємопов’язаних показників, яких воно прагне досягнути у результаті своєї виробничо-господарської діяльності. На вітчизняних підприємствах традиційно застосовували показники експлуатації та завантаження обладнання, використання трудових ресурсів та окремі фінансові показники. У ринковій економіці інформаційною базою для прийняття управлінських рішень є не лише система внутрішньої інформації, але й особливості взаємодії із ринком, що зумовлює необхідність дослідження зовнішніх чинників та певної формалізації їх впливу на показники діяльності підприємства. Тобто, на сучасному етапі функціонування суб’єктів господарської діяльності виникає необхідність у формуванні системи ключових зовнішніх та внутрішніх показників, що відображатимуть плановий та фактичний стан діяльності організацій та формуватимуть інформаційну базу для прийняття управлінських рішень в усіх сферах (технічній, економічній, соціальній, фінансовій, інвестиційній тощо). Окрім того, необхідно зауважити, що переважно інформацію для розрахунку значної частини показників беруть із бухгалтерського, податкового та управлінського обліку, які можуть не охопити усі сфери діяльності організації у ринковому конкурентному середовищі, що вимагає виконання додаткових досліджень тощо. Неврахування хоча б однієї сфери діяльності підприємства та неналежне відслідковування взаємозв’язків може призвести до негативних наслідків та результатів для підприємства. Тому необхідно використовувати системний підхід до формування переліку показників діяльності підприємства та враховувати наявні взаємозв’язки та взаємовпливи. До того ж необхідно чітко відокремити поняття “показник” та “індикатор”, уточнити сутність поняття «бізнес-індикатор», оскільки в теорії та на практиці не існує чіткого термінологічного визначення цих категорій, та розробити комплексну класифікацію бізнес-індикаторів діяльності підприємства за низкою істотних та незалежних ознак, що дасть змогу охопити максимальну кількість показників та забезпечити системний підхід до управління.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.