Теоретичні основи і підходи до організації аналізу інноваційної діяльності підприємств
Зростання обсягу інвестицій у сферу науки та інноваційної діяльності передбачає наявність відповідної інформаційної бази, зокрема, в розрізі показників економічного аналізу. В умовах ринку дiяльнiсть практично будь-якого підприємства в значнiй мiрi визначається зовнiшнiми умовами, у першу чергу потребами i запитами споживачiв, дiяльнiстю конкурентiв i дiлових партнерiв тощо. Тому аналітична інформація має важливе значення в процесі розробки як стратегічних, так і поточних управлінських рішень. За умов переходу економiки країни i суб’єктiв господарювання до інноваційної моделi розвитку значно зростає роль аналiзу інноваційної дiяльностi для прийняття управлiнських рiшень.
Результати економічного аналізу та можливості їх використання для знаходження резервів господарювання залежать від достатності економічної інформації – планової, нормативної, облікової. Виявлені в ході аналізу внутрішні й зовнішні резерви та сформовані відповідні прогнози щодо перспектив розвитку слугують інформаційною основою планування діяльності всіх структурних підрозділів підприємства.