Формування наукових шкіл і концепцій маркетингу в Україні
Розвиток маркетингу в Україні визначається не тільки проникненням його всесвітньо відомої теорії в економічне суспільство держави, запровадженням його концепцій в діяльності виробничих підприємств, а в більшій мірі інтеграційними процесами науки, освіти та практики, що пов’язані з формуванням власної української наукової думки.
Періоду новітнього маркетингу, який припадає на початок ХХІ ст., здебільшого притаманні риси, які визначають його як один із етапів активного розвитку науки, зростання її впливу на науково-технічний і соціальний прогрес. Практики потребують від науковців фундаментальних досліджень і розробки ґрунтовних стратегій.
Наука, яка за всіх часів характеризувалась інноваційними рисами, сьогодні також потребує коригування. Плідна діяльність багатьох сотень і тисяч дослідників не може здійснюватися стихійно, вона, як і практика, потребує досконалості, постійної активізації. В умовах розгалуження науки, появи нових її напрямів як ніколи необхідна кооперація вчених, концентрація зусиль багатьох дослідників для вирішення фундаментальних наукових проблем. Тільки поєднання думок декількох учених сприяє розробці обґрунтованих підходів до вирішення багатьох проблем, що виникли у суспільстві. І такою формою наукового співробітництва вчених є наукові школи.