У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Умови та особливості формування маркетингової діяльності в Україні

     

      У попередньому розділі зазначалося, що поява та розвиток марке¬тингу в Україні здійснювався поетапно. Процес формування ринкових відносин і став тим активним важелем, який позитивно вплинув на просування маркетингової теорії в бізнес-середовище країни.

      Невизначеність зі станом бізнес-середовища, відсутність можли¬вості його оцінити – усе це стримує подальший розвиток маркетингової діяльності підприємства.

      В економічній теорії поняття «бізнес-середовище» ототожнюється з поняттями «ринкове середовище», «оточуюче середовище марке¬тингу», «маркетингове середовище», «макро- і мікросередовище підпри¬ємства» тощо. Наведемо тільки деякі визначення цих понять, які відобра¬жають погляди зарубіжних і українських професорів з маркетингу.

      Автори відомого європейського видання «Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование» Грем Хулей, Джон Сондерс і Найджел Пірсі поділяють маркетингове середовище на конкурентне та макросередовище, визначаючи, що перше – це ніщо інше, як оточуюче середовище підприємства. На їхню думку, саме зміни у комерційному макросередовищі впливають на маркетинг, до яких підприємству необхідно бути готовим. Але рівень їх впливу постійно змінюється і переходить від стану безперервності до стану переривання, що необ¬хідно враховувати в процесі прийняття відповідного стратегічного рішення [221, с. 115]. Такий погляд авторів свідчить про значний вплив оточуючого середовища на розвиток маркетингу.

      За визначенням А. Войчака оточуюче середовище маркетингу – це сукупність факторів і елементів, під впливом яких визначається пред¬мет і об’єкт маркетингу, створюється система його засобів, фор¬му¬ється їх структура; це сфера, в якій відбувається маркетингова діяль¬ність суб’єкта господарювання. Причому автор зазначає, що до зов¬нішніх умов і сил, які впливають на маркетинг, належать державні, економічні, технологічні, екологічні, конкурентні та соціальні процеси [29, с. 50].

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.