Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності підприємств споживчої кооперації
Маркетингова діяльність підприємств з позицій сучасної концепції соціально-відповідального маркетингу набуває значущості тільки за умови активної взаємодії усіх суб’єктів ринку, – від виробника сировини, переробного підприємства, до кінцевого споживача. Саме тому актуальним стає дослідження змісту спільної маркетингової діяльності учасників інтеграційної моделі в кооперативному секторі економіки.
Теорія і практика сучасного бізнесу висуває значну кількість причин, за яких інтеграційні процеси набувають актуальності. Аналізуючи досвід діяльності українських виробників сектора МСБ, а також системи споживчої кооперації, необхідно виокремити основні передумови можливої інтеграції підприємств.
Основні форми ведення бізнесу в Україні визначаються згідно з чинними Законами «Про підприємництво», «Про підприємства» та Господарським кодексом України, в яких зазначається, що підприєм¬ництво в Україні здійснюється в будь-яких організаційних формах, передбачених законом, на вибір підприємця.