У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Оцінювання ефективності комплексу маркетингу на підприємствах споживчої кооперації

     

      Нерідко великі витрати на маркетингову діяльність не забезпечують очікуваних результатів. Це може бути результатом неефективного аналізу комплексу маркетингу. Неврахування взаємозв’язків між його елементами та неправильно підібраний комплекс інструментів призводять до нераціонального використання коштів.

      Кожний елемент маркетингового комплексу потребує реалізації відповідних заходів, здійснення яких і формує маркетингову діяльність.

      На етапі виконання поставлених перед підприємством завдань щодо залучення маркетингового комплексу виникає проблема, яка пов’язана із визначенням ефективного їх використання. Однозначно, розрахунки ефективності комплексу маркетингу доцільно проводити у відповідному взаємозв’язку, на що й направлені наші розробки.

      Етап оцінки ефективності маркетингового комплексу передбачає таку послідовність дій:

      1) узагальнення результатів аналізу окремих елементів маркетингу-мікс і формулювання висновків стосовно всього комплексу;

      2) порівняння та оцінювання маркетингових і економічних результатів;

      3) порівняння діяльності підприємства і отриманих результатів у динаміці.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.