У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Формування організаційно-економічного простору страхових послуг у сфері туризму

     

      Страховий ринок формується на основі страхових послуг, які знаходяться в обігу та призначені для реалізації. Основним генератором страхових послуг виступає страхова компанія. Створення будь-якого страхового продукту неможливе без взаємопов’язаних організаційних та економічних процесів, що формуються у межах функціональної одиниці страхового ринку під дією зовнішніх і внутрішніх факторів і слугують необхідною передумовою її діяльності. Виникає потреба у дослідженні економічної природи страхового ринку та однієї з його функціональних одиниць – страхової компанії з метою виявлення особливостей її взаємодії зі сферою туризму.

      Набуло поширення визначення страхового ринку як сукупності його суб’єктів (страховиків, страхувальників, посередників) і страхових послуг, які є предметом купівлі-продажу. Є й більш широкі визначення категорії страхового ринку. Так, В. Базилевич вважає 99, с. 59, що “страховий ринок являє собою систему економічних відносин, що виникають між суб’єктами ринку з приводу забезпечення потреби у страховому захисті це економічний простір, де досягається урівноваження попиту і пропозиції на страховий захист”. Гомелля зазначає 17, с. 37, що страховий ринок нині являє собою досить складну систему, яка містить власний економічний зміст, наповнений суб’єктами ринку та їх інтересами, пов’язаними зі страховим захистом; об’єкти страхового захисту і засоби у вигляді страхових послуг у товарній формі, що задовольняють інтереси всіх суб’єктів ринку; організаційний зміст, що характеризується інституційними, галузевими і територіальними структурами; державне регулювання ринкових процесів та ін.

      Поняття комплексного страхового ринку вводить у своїх дослідженнях і К. Шелехов 100, с. 90–91, який пише, що комплексний страховий ринок – це страховий ринок, об’єднаний системою соціально-економічних зв’язків в єдине ціле з необмеженою кількістю інших ринків, які органічно й вільно існують і розвиваються на конкретній території на основі законів ринкової економіки. У межах моделі комплексного страхового ринку автор виділяє такі компоненти, без яких його існування неможливе: законодавче ядро і систему державного регулювання ринку; структуру та інфраструктуру ринку; ринкові господарські форми, призначені для управління процесами на ринку; систему взаємозв’язків з іншими вільними ринками, які розвиваються у цій країні спільно або паралельно з її страховим ринком. М. Мних у своєму дослідженні конкретизує поняття «страховий ринок України» та визначає його як сферу економічних відносин, у процесі яких формуються попит і пропозиція на страхові послуги та здійснюється акт їх купівлі-продажу, а також уся сукупність економічних відносин із надання страхових гарантій суб’єктам підприємницької діяльності та соціального захисту населення України 101, с. 142.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.