У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Методологічні підходи до оцінки ефективності маркетингових технологій підприємства

     

      Для того, щоб підприємству повністю реалізувати свій потенціал прибуткового зростання на ринку, йому необхідний ефективний маркетинг – чітке розуміння цільових споживачів, знання їх висловлених і прихованих потреб, диференційовані продукти і розумне позиціювання, щоб задовольнити ці потреби, а також могутні комунікації. Але дуже хороший маркетинг також вимагає того, щоб маркетологи знали, скільки витрачати, де витрачати, і на що витрачати.

      З метою удосконалення маркетингової діяльності підприємств, їх ринкової орієнтації, отримання можливостей залучення інвестицій необхідно оцінювати рівень маркетингу, а також цілеспрямовано та своєчасно управляти ним. Оцінка маркетингу може проводитись на основі двох підходів до збору даних – опитування менеджерів та незалежної експертизи стану маркетингу. Перший більш прийнятний для отримання інформації менеджерами з метою подальшого удосконалення управління маркетингом, оскільки він вимагає менших витрат часу. Другий більш складніший, він вимагає більше часу, оскільки пов’язаний з аудитом стану маркетингової діяльності підприємства. Це під силу професійним незалежним консультаційним фірмам, проте інформація повинна надаватись зовнішнім користувачам, на що підприємства не завжди погодяться, оскільки існує серйозна конкурентна боротьба.

      Ефективність маркетингу багато у чому залежить від того, як побудована служба маркетингу на підприємстві, які завдання і на якому рівні вона вирішує. При цьому маркетингова інформація грає вирішальну роль, а спеціальні функції маркетингу повинні бути інтегровані зі спеціальними функціями інших підсистем організації. Зміст процесу маркетингової діяльності є визначальною складовою процесу менеджменту.

      Оцінка ефективності маркетингу є досить складним завданням, оскільки не завжди є можливість виразити кількісний ефект, що отримується за рахунок маркетингових заходів. Проте існує багато підходів відносно вирішення даної проблеми, які ми узагальнили в таблиці 1 додатку Г.

      Дослідження джерел дозволило нам виділити класифікацію методів оцінки ефективності маркетингу: якісні, кількісні, соціологічні, бальні та інформаційні.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.