Аналіз маркетингових технологій підприємства при імпорті елітних меблів
Іноземні підприємства-виробники елітних меблів, як правило, не здійснюють широких рекламних кампаній, це пояснюється специфікою сегменту, в якому вони працюють. Це майже завжди нішові компанії-виробники, які працюють у вузькому сегменті за правилами партизанського маркетингу. Продукція таких підприємств мало афішується, у більшості випадків вона являється штучною і часто виготовляється на замовлення. Відсутність масштабних рекламних акцій є важливим аспектом, який дозволяє виробникам залишатися в сегменті елітної продукції. З огляду на вищесказане підприємствам торгівлі з іншої країни часто досить складно знайти такі підприємства та налагодити з ними ділові контакти.
На відміну від фірм, що виробляють та розповсюджують товари нижнього та середнього класу, компанії, що виробляють елітні товари, чітко уявляють, яка кількість її представників має працювати в тій чи іншій державі, скільки фірмових магазинів повинно бути у кожному великому місті. До них висуваються дуже високі вимоги.