У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Аналіз маркетингових технологій підприємства при імпорті елітних меблів

     

      Іноземні підприємства-виробники елітних меблів, як правило, не здійснюють широких рекламних кампаній, це пояснюється специфікою сегменту, в якому вони працюють. Це майже завжди нішові компанії-виробники, які працюють у вузькому сегменті за правилами партизанського маркетингу. Продукція таких підприємств мало афішується, у більшості випадків вона являється штучною і часто виготовляється на замовлення. Відсутність масштабних рекламних акцій є важливим аспектом, який дозволяє виробникам залишатися в сегменті елітної продукції. З огляду на вищесказане підприємствам торгівлі з іншої країни часто досить складно знайти такі підприємства та налагодити з ними ділові контакти. На відміну від фірм, що виробляють та розповсюджують товари нижнього та середнього класу, компанії, що виробляють елітні товари, чітко уявляють, яка кількість її представників має працювати в тій чи іншій державі, скільки фірмових магазинів повинно бути у кожному великому місті. До них висуваються дуже високі вимоги.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.