У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Оцінка ефективності маркетингових технологій при імпорті меблів

     

      Оцінимо кількісно ефективність маркетингових технологій торговельного підприємства на прикладі 10 найбільш успішних фірм, що імпортують елітні меблі з Європи і впроваджують ефективні і сучасні маркетингові програми, спрямовані на задоволення споживача цією продукцією, за допомогою методики, обчислення індексу ROMI, використання якої допоможе проранжирувати маркетингові програми на основі їх ефективності (повернення) так, щоб до бюджету компанії потрапили б найефективніші.

      Розрахунки чистої поточної вартості валового прибутку та чистої поточної вартості маркетингових інвестицій за 10-ма підприємствами наведено у додатку Д.

      Якщо проаналізувати маркетингові інвестиції за елементами вкладень, то у салону «Домашній Рай» найбільші витрати (більше 40%) було спрямовано на розміщення реклами у друкованих ЗМІ, значно менше (13%) – на участь у виставках та проведення PR-заходів. В цілому у 2008 р. витрати на маркетинг у цього салону склали – 61648 дол. США, що дозволило отримати прибуток у розмірі 1066,8 тис. дол. США. Для використання цього показника чистої поточної вартості валового прибутку у формулі повернення маркетингових інвестицій за даним методом з цієї суми віднімаються: собівартість товару (50%) – 126,3 тис. дол. США, витрати на стимулювання продаж (2 тис. дол.) та знижки (у даного салону – 7%) – 17,6 тис. дол. Таким чином, чиста поточна вартість валового прибутку становила 979,5 тис. дол. США., а індекс ефективності маркетингових вкладень – 58,9%.

      Загальні маркетингові витрати салону «Вишукані меблі» становили 60,7 тис. дол. США. При цьому, найбільшу частку (37%) в цих витратах займала також реклама у ЗМІ, майже однакові частки (12%) припадали на витрати на участь у виставках, проведення PR-заходів та персональні продажі. Салон інколи надавав знижку у розмірі 5%, що зменшило його прибуток (101,6 тис. дол. США) на 12,5 тис. дол. США., або на 12%. Витрати на стимулювання продаж також були незначними – 2000 дол. на рік. Це дало змогу отримати показник ефективності на рівні 67,2% що означає їх повернення менш ніж за два роки.

      Серед значних напрямів витрат салону «Carvelli» можна відмітити 32% - витрати на розміщення реклами у ЗМІ, 14% - витрати на участь у виставках, 12% - витрати на проведення PR-заходів, 16,8% - інші витрати. В цілому салон вклав маркетингових інвестицій у розмірі - 60,2 тис. дол. США. Вирати, які були відняті від прибутку після маркетингових заходів становили: собівартість товару (50%) – 123,8 тис. дол. США, на стимулювання продаж – 2 тис. дол. США, знижки у розмірі 7% - 17,3 тис. дол. США. Чиста поточна варість валового прибутку після цього становила - 95987,45 дол. США., а індекс ROMI – 59,6%.

      Обчислений індекс повернення маркетингових інвестицій салону «Villa Grazia» становить 50,9 %, що означає, що маркетингові витрати на розміщення реклами у ЗМІ, участь у виставках, на проведення PR-заходів та витрати на персональні продажі у загальному розмірі 59,1 тис. дол. США будуть повернені через два роки. При цьому чиста поточна вартість валового прибутку, сформована з прибутку після марткеингових заходів, при собівартості продукту 50%, становить 89,2 тис. дол. США.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.