У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Критерії сегментації вітчизняного споживчого ринку елітних меблів

     

      Вітчизняний ринок елітних меблів володіє високим потенціалом. Сьогодні попит на дорогі меблі має стійку тенденцію до зростання, особливо в центральних містах, де більше осіб з високим рівнем доходу, здатних придбати як окремі предмети елітних меблів, так і комплексно поліпшити своє житло. Найближчим часом вітчизняний ринок елітних меблів буде орієнтований саме на цю категорію споживачів. Проте перспективи розвитку попиту на елітні товари прямо пов'язані не тільки зі зміною майнових характеристик споживачів, але і з формуванням відповідних потреб і переваг, що потребують глибокого вивчення. Таким чином, в найближчі декілька років слід чекати стійке плавне зростання попиту на дослідження поведінкових і психологічних характеристик споживачів елітних меблів.

      Об'єктами сегментації на ринку елітних меблів є передусім споживачі. Сегментами на ринку елітних меблів є виділені певним чином групи споживачів, що мають більш-менш однакові характеристики і внаслідок цього однаково реагуватимуть на стимулюючі чинники маркетингу – товар, ціну, місце продажу, рекламу та ін. Отже, сегментація передбачає поділ ринку елітних меблів на сегменти або групи споживачів, що різняться за своїми параметрами та маркетинговим сприйняттям.

      Зважаючи на неможливість сегментувати ринок за потребами споживачів, маркетологи зосереджують основну увагу на пошуку таких характеристик суб'єктів ринку, які найтісніше пов'язані з потребами та споживанням.

      Слід зазначити, що сегментація ринку є характерною ознакою певного етапу його розвитку. Так, сегментування застосовують до розвинених ринків, тобто таких, де існує диференціація попиту, неоднорідність вимог і очікувань споживачів. Зусилля маркетологів зосереджуються не тільки на пошуку груп споживачів з однаковими вимогами, а й на пристосуванні пропозиції підприємства до цих вимог. Економічно ж нерозвинені ринки, як відомо, характеризуються низькими рівнями доходу споживачів і платоспроможного попиту, соціальною однорідністю, намаганням покупців задовольнити традиційні потреби життєво необхідними товарами. Спираючись на дослідження проведені в другому розділі даної роботи можна стверджувати що ринок елітних меблів є економічно розвиненим.

      Основна аудиторія елітного ринку меблів в Україні не менша, ніж в інших державах. Однорідність цільової групи споживачів, яка досягається за рахунок проведення сегментації, забезпечує одержання цільового прибутку, а сегментація дає змогу зосередити зусилля на найприбутковіших групах споживачів, що дуже важливо в умовах обмежених ресурсів. Українські споживачі елітних меблів – досить закрита соціальна група. З одного боку на ринку присутня достатня кількість підприємств, що здійснюють торгівлю елітними меблями, а з іншого сегмент залишається закритим в зв’язку з складною психологічною і маркетинговою підосновою рекламних механізмів.

      Щоб охарактеризувати українських споживачів елітних меблів доцільно дати визначення самому терміну елітний або люксовий товар. На думку філософів минулого, термін "люкс" торкається соціальної, і індивідуальної психології людини. Він пов'язаний з бажаннями, витратами, провокаційною поведінкою і хвастощами [123].

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.