У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Розробка концептуальних засад маркетингових комунікацій торговельного підприємства-імпортера

     

      Одним із найважливіших елементів комплексу маркетингу, що спрямований на продаж імпортних товарів на внутрішньому ринку і який формує всю подальшу діяльність торговельного підприємства є маркетингові комунікації.

      Сфера торговельного маркетингу охоплює діяльність на ринку торговельно-посередницьких послуг, пов'язану з оптовими перепродажами й роздрібною реалізацією товарів кінцевому споживачеві. Особливості такої діяльності визначаються самим характером торговельної послуги – її своєчасністю, надійністю, доступністю [110,с.24]. Завдання системи маркетингу на підприємствах, що займаються перепродажем, в даному випадку елітної імпортної продукції, полягає у формуванні торговельних асортиментів у відповідності з запитом покупців, організації торговельних процесів і обслуговування клієнтів, надання інформації споживачам і внутрішньомагазинній рекламі, надання додаткових торговельних послуг та ін.

      Першочерговим завданням для торговельної фірми-імпортера з метою цілковитого задоволення потреб клієнтів, а відтак і збільшення власної рентабельності є створення ефективного комплексу маркетингових комунікацій.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.