Розробка концептуальних засад маркетингових комунікацій торговельного підприємства-імпортера
Одним із найважливіших елементів комплексу маркетингу, що спрямований на продаж імпортних товарів на внутрішньому ринку і який формує всю подальшу діяльність торговельного підприємства є маркетингові комунікації.
Сфера торговельного маркетингу охоплює діяльність на ринку торговельно-посередницьких послуг, пов'язану з оптовими перепродажами й роздрібною реалізацією товарів кінцевому споживачеві. Особливості такої діяльності визначаються самим характером торговельної послуги – її своєчасністю, надійністю, доступністю [110,с.24]. Завдання системи маркетингу на підприємствах, що займаються перепродажем, в даному випадку елітної імпортної продукції, полягає у формуванні торговельних асортиментів у відповідності з запитом покупців, організації торговельних процесів і обслуговування клієнтів, надання інформації споживачам і внутрішньомагазинній рекламі, надання додаткових торговельних послуг та ін.
Першочерговим завданням для торговельної фірми-імпортера з метою цілковитого задоволення потреб клієнтів, а відтак і збільшення власної рентабельності є створення ефективного комплексу маркетингових комунікацій.