У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Теоретичні основи дослідження міжнародного співробітництва в сфері туризму

     

      Туризм є однією з провідних та найбільш динамічних складових процесу сервісизації світової еконо¬міки. За істотні темпи зростання, стабільність розвитку та визначальні властивості як чинника глобальної соціальної, культурної та економічної інтеграції він визнаний Генеральною Асамб¬леєю Всесвітньої туристичної інформації (ЮНВТО) економічним феноменом XX ст. Туристична сфера, поряд з іншими сферами послуг набуває ознак системоформуючої ролі розвинених країн і країн, що розвиваються у створенні валового внутріш¬нього продукту, додаткових робочих місць і забезпеченні зайнятості насе¬лення, диверси¬фікації економічної діяльності, прискоренні соціально-економічного розвитку депресивних регіонів. Туризм здійснює значний вплив на такі суміжні види економічної діяльності, як транспорт, зв’язок, будівництво, сільське господарство, виробництво товарів народного спожи¬вання та іншими більш, ніж з 40 галузями та секторами національної економіки.

      Зважаючи на неоднозначність понятійно-категорійного апарату надання послуг туризму і подорожей, про що свідчить значна кількість термінів: «туризм», «міжнародний туризм», «світовий туризм», «іноземний туризм», «внутрішній туризм», «подорож», «рекреація», «турист», «туристична діяльність», «туристичні ресурси», «туристичні послуги», «туристичний продукт», «тур», «туристичний комплекс», «туристично-рекреаційна сфера», надалі зупинимося лише на тих поняттях, які безпосередньо пов’язані з об’єктом і предметом нашого дослідження. Для досліджень процесів та явищ, пов’язаних з ним, переважно використовуються такі поняття як «туристична галузь», «туристична індустрія (індустрія туризму)», «туристична сфера». Найчастіше використовується термін «туристична індустрія (індустрія туризму)», причому більшість вітчизняних і російських нау¬ковців визначають, що туристична індустрія охоплює діяльність: туристичних під¬приємств, готелів та інших закладів розміщення, об’єктів громадського харчування, транспортних підприємств, установ, що надають розважально-пізнавальні, екскур¬сійні та туристично-інформаційні послуги [ , с.149; , с.133; , с.7; , с.144]. Проте, хоча поняття «туристична галузь» досить часто вживається тотожно до поняття «туристична індус¬трія», в практиці міжнародних організацій розділяються ці категорії. Існує істотна відмінність між трактуванням понять туристична галузь та індустрія у визначенні Всесвітньої ради з подорожей та туризму (WTTC) (рис. 1.1), причому охоплює ця відмінність головним чином сукупність суміжних галузей, які надають сукупні, пов’язані с туристичними, послуги в різних видах задоволення потреб туристів.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.