У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Методологічна база і методика оцінки конкурентоспроможності співробітництва в туристичній сфері

     

      Формування основних елементів ринкової економіки і поглиблення процесу євроінтеграції об’єктивно супроводжується створенням і розвитком конкурентного середовища в усіх галузях і секторах економіки. Збільшення обсягів міжнародних туристичних потоків у світі та Європі, інтенсифікація розвитку та забезпечення максимальної ефективності туристичної діяльності актуалізують дослідження проблем зміцнення конкурентоспроможності туристичної сфери України, окремих регіонів, туристичних підприємств чи видів послуг на міжнародному, націо¬нальному, регіональному та транскордонному туристичних ринках.

      Сутність поняття «конкуренція» (лат. «concurrencia» – змагання, супер-ництво) трактується як економічне суперництво і боротьба між приватними й колективними товаровиробниками та продавцями товарів (послуг) за найвигідніші умови їх виробництва і збуту, за привласнення найбільших прибутків, у процесі яких стихійно регулюються пропорції суспільного виробництва [ , с.227].

      Економічна наука включає три концептуальних підходи до розуміння конкуренції залежно від природи взаємодії ринку та фірми: поведінковий, структурний та функціональний (табл. 1.2). Згідно з трактуванням А. Юданова під ринковою конкуренцією слід розуміти боротьбу за обмежений обсяг платоспроможного попиту покупців, що ведеться фірмами на доступних їм сегментах ринку [ , с.43]. І. Спірідонов визначає конкуренцію як економічний процес взаємодії, взаємозв’язку і боротьби між функціонуючими на ринку підприємствами з метою забезпечення кращих можливостей збуту своєї продукції, задоволення різних потреб покупців і одержання найбільшого прибутку [ , с.15]. Н. Тарнавська розглядає конкуренцію з позицій сприйняття суб’єкта господарювання як економічної системи, що прагне утриматися на ринку і успішно функціонувати як єдине ціле, протидіючи небажаним зовнішнім впливам і реалізовуючи при цьому свої економічні інтереси. Співпраця з іншими суб’єктами господарювання з метою покращення власної конкурентної позиції трактується як варіант суперництва [82, с.19].

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.