У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Документування операцій з витратами майбутніх періодів

     

      У процесі розвитку економічних відносин бухгалтерський облік відіграє важливе значення в діяльності кожного суб’єкта господарювання, яке полягає у виявленні, накопиченні та своєчасній передачі об’єктивної та достовірної інформації про господарський стан підприємства для задоволення власних потреб та потреб інших користувачів облікової інформації. Одним із основних зовнішніх користувачів облікової інформації є контролюючі державні органи, які перевіряють дотримання підприємством вимог (норм) чинного законодавства щодо правильності нарахування та вчасності сплати податків, дотримання касової дисципліни, правильності складання та своєчасності подання фінансової та статистичної звітності, достовірності даних, наведених у ній, дотримання законодавства про працю та обіг цінних паперів тощо.

      Першопочатковим джерелом облікової інформації є первинний документ, який формується на підприємстві та містить облікову інформацію про господарські операції у грошовому виразі, тобто їх оцінку. Суть облікового процесу полягає в тому, що на підставі первинних документів інформація про господарські операції фіксується в регістрах бухгалтерського обліку та узагальнюється для користувачів у відомостях та звітності.

      Витрати майбутніх періодів є об’єктом бухгалтерського обліку, відповідно нарахування (визнання), амортизація та списання яких потребують обов’язкового документального оформлення. Здійснення правильного документування операцій з даним видом витрат є передумовою оперативності відображення в обліку нарахування витрат майбутніх періодів та своєчасності їх амортизації й списання на витрати звітного періоду, що є досить важливим для визначення фінансового результату підприємства. На сьогодні в Україні не існує затверджених на законодавчому (державному) рівні типових форм первинних документів з обліку витрат майбутніх періодів, кожне підприємство на власний розсуд самостійно розробляє форми первинного обліку витрат майбутніх періодів. В Україні використовується лише одна типова форма документу щодо витрат майбутніх періодів – це “Акт інвентаризації витрат майбутніх періодів” (типова форма інв. 11), затверджена Постановою Госкомстатом СРСР 28.12.89 р. № 241.

      У зв’язку з вище викладеним мета дослідження питання документування операцій з витратами майбутніх періодів полягає в розробці типових форм первинних документів для можливості здійснення бухгалтерського обліку даного виду витрат. Для досягнення визначеної мети дослідження розглянемо існуюі види бухгалтерських документів та вимоги до їх складу. Взагалі авторами виділяється велика кількість видів та груп документів, наприклад, Ю. Палеха виділяє наступні блоки ознак класифікації облікових документів (табл. 2.4).

      Слід зазначити, що дана класифікація є перехресною, оскільки один і той же документ може буди віднесений до тієї або іншої класифікаційної групи.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.