У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Роль знань у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємств

     

      Сьогодні лише наявності значних матеріальних і фінансових активів для забезпечення лідерства підприємства на ринку в умовах суттєвого зростання глобальної конкуренції, швидких темпів структурних змін, розвитку науки й технологій, зростання ролі знань як основного фактора економічного розвитку, виходу на передові позиції наукоємних галузей вже не достатньо. Тому найважливішою конкурентною перевагою стає здатність підприємства швидко розвиватися з метою підвищення продуктивності його функціонування і забезпечення конкурентоспроможності.

      Основним чинником, що визначає успіх підприємства на ринку, стає його здатність сприймати нововведення, чітко виконувати взяті на себе зобов'язання та оперативно діяти. При цьому, як слушно відзначається в роботі [114], головною проблемою, що постає перед традиційними ієрархічними підприємствами з усталеними функціями і кваліфікаційними вимогами до працівників, є досягнення цих цілей і, як наслідок, забезпечення стійких конкурентних переваг. Саме тому сьогодні компанії всього світу зосередили увагу на пошуку важелів, вплив на які давав би можливість отримувати переваги на новому етапі конкурентної боротьби. Як ґрунтовно зазначає І.П. Отенко, здатності підприємства до викорис-тання й накопичення організаційних знань – найважливіша складова процесів створення довгострокових конкурентних переваг [111]. Стимулювання інтересу до управління знаннями обумовлене такими змінами в економіці [45, 64]:

      на сучасному етапі знання стають основним ресурсом економічного розвитку і зростання; галузі, що базуються на знаннях, стають провідними галузями;

      знання набувають все більш питомої ваги в структурі вартості продуктів і послуг. В умовах стрімкого набуття знаннями ролі ключового сучасного чинника конкурентоспроможності підприємство повинне прагнути до кращого розуміння джерел своїх власних компетенцій. Підприємство повинне не просто навчатися, але робити це швидше за своїх конкурентів. Шляхом формалізації процедур і структур управління знаннями підприємства можуть як скорочувати час, необхідний для навчання, так і підвищувати ефективність використання доступного знання. Іншими словами, просте розуміння вла-сного бізнесу навряд чи забезпечить підприємству конкурентні переваги. Не-обхідно належним чином організувати процес управління знаннями (УЗ) підп-риємства з тим, щоб збільшити швидкість розвитку, підвищити якість і об'єм його знання.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.