У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Художньо-педагогічні принципи діяльності митця

     

      У ХХІ столітті, позначеному як період суцільної глобалізації й інформатизації, українське суспільство та освіта повертаються до традиційних засад духовності, національної культури і мистецтва, сформованих за тривалу його історію. Вони є важливими елементами успішного подальшого поступу, умовою збереження родоводу нації та спадковості інтелектуальних здобутків поколінь. У цій справі важливо не втратити надбання педагогів, яким в інших історичних контекстах доводилося вирішувати подібні завдання та робили вони це успішно й результативно.

      Прослідковуючи життєво-педагогічний шлях Золтана Баконія з’ясовуємо, що чіткі установки, сформовані під впливом родинного виховання, націленого на привиття художньо-естетичних смаків, корифеїв закарпатської школи живопису вилилися в концептуальні принципи, які стали провідними на протязі всієї його мистецько-педагогічної діяльності.

      Основоположним принципом, який керував усіма устремліннями, думками, діями педагога був дитиноцентризм. Особистість дитини завжди залишалася визначальною, на неї були зорієнтовані художньо-освітні, естетичні, моральні впливи, а їх сукупність забезпечувала цілісний і повноцінний розвиток усіх сутнісних сил, здібностей та обдарувань підростаючого покоління. Своєю діяльністю керівник демонстрував принципове переконання, що недостатньо опанувати ази педагогіки та набір традиційних форм, методів навчання й виховання. Ці складові є лише доповненням до головної умови праці вчителя – внутрішньої необхідності спілкування з школярами, потребі передати їм свій досвід, намагання якомога ширше розвинути їх таланти, пізнати їх внутрішній світ: «Справжнім педагогом, вихователем і наставником може бути тільки людина, яка має покликання до педагогічної справи, любить дітей, віддає їм своє серце і душу, щиро ділиться знаннями і вміннями» [392]. Пошана до учня, турбота про нього, постановка в центр педагогічної уваги його інтересів і проблем були головними акцентами в практиці Золтана Баконія та є співзвучними гуманістичному вихованню, яке повинно стати рушійною силою в сучасному освітньому просторі.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.