У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Маркетинг освітніх послуг й особливості діяльності приватних шкіл України та зарубіжжя

     

      Для здійснення ефективного управління якістю освіти у ЗНЗ необхідним є використання маркетингу як джерела даних щодо відповідності результатів діяльності закладу освіти (реальних і прогнозованих) соціальному замовленню. Маркетинговий підхід вимагає від директора навчального закладу створення нових організаційних структур, прийняття та ухвалення раціональних управлінських рішень, модернізації системи управління, застосування нових сучасних прийомів і методів управління. Оперативний контроль за результатами навчально-виховного процесу є неможливим без маркетингових досліджень. Розуміння важливості маркетингових досліджень для успішного управління діяльністю навчального закладу визначається необхідністю балансування між доступністю освітніх послуг і можливістю забезпечення їх якості.

      Ма́ркетинг (англ.: marketing) – це діяльність, спрямована на створення попиту та досягнення цілей підприємства через максимальне задоволення потреб споживачів. Трьома головними аспектами маркетингу фахівці вважають [47; 112; 235]: аналітичний аспект (розуміння ринків); активний аспект (проникнення на ринки); ідеологічний аспект.

      Маркетинг освітніх послуг спрямований на сприяння кожному ЗНЗ в підвищенні статусу на ринку освітніх послуг та здійснення підготовки кадрів відповідно до потреб ринку праці. Під маркетингом освітніх послуг науковці розуміють дослідження, планування, здійснення програм, задумів, спрямованих на те, щоб викликати добровільний обмін цінностями з цільовими ринками з метою досягнення прагнень навчальних закладів [235].

      На думку Т. Е. Оболенської, для навчальних закладів маркетинг – це розроблення, реалізація й оцінювання освітніх послуг шляхом установлення відносин обміну між ЗНЗ та споживачами освітніх послуг з метою гармонізації інтересів та задоволення потреб школярів, учнів, студентів і слухачів [136].

      Особливістю надання освітніх послуг є творча співпраця між учителем та учнем. Маркетинг освітніх послуг відрізняється тим, що в процесі надання освіти учень одержує додаткові знання, розширяє свій світогляд, може змінити свої цінності і погляди, перебуваючи тривалий час у контакті з вчителями, учні можуть пройнятися їх ідеалами.

      Навчальний заклад, який сприймає таку філософію, суттєво змінюється – за рахунок орієнтації не тільки на кількість учнів, вчителів та навчально-матеріальну базу ЗНЗ, а на реальні характеристики та обсяги попиту на освітні послуги. Маркетинг освітніх послуг забезпечує найбільш продуктивне задоволення потреб: особистості – в освіті; ЗНЗ – у конкурентоспроможності на ринку і матеріальному забезпеченні педагогічного колективу, в розвитку персоналу; суспільства – у розширеному відтворенні трудового й освітнього потенціалу країни. Концепція маркетингу освітніх послуг передбачає, що головне завдання ЗНЗ полягає у визначенні потреб та інтересів споживачів, їх задоволенні. Такий підхід до визначення концепції маркетингу освітніх послуг обумовлений особливостями ринку освітніх послуг. Цей ринок найтісніше пов’язаний, з одного боку, з ринком праці, а з іншого – з ринком науково-технічної продукції і ринком інвестицій [189].

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.