У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Впровадження моделі виховання власної гідності підлітків в умовах дитячого об’єднання

     

      Під час формувального етапу експерименту були задіяні підлітки контрольної (КГ – 92 особи) та експериментальної (ЕГ – 124 особи) групи. До їхнього складу увійшли підлітки – члени дитячих об’єднань, на базі яких здійснювалося дослідження: громадське об’єднання Парламент дітей м. Рівне: ЕГ– 22 особи, КГ – 18 осіб; Миколаївська обласна дитяча громадська організація „Миколаївська спілка скаутів”: ЕГ– 35 осіб, КГ – 31 особа; Луганська обласна дитяча громадська організація „Лугарі” – ЕГ– 67 осіб, КГ – 43 особи.

      Експериментальна робота проводилася у двох напрямах: з підлітками та дорослими лідерами дитячих об’єднань, оскільки виховання власної гідності підлітків в умовах дитячого об’єднання можу бути ефективним лише за умови активної участі дорослих лідерів. Зазвичай, вони є авторитетними дорослими для підлітків, лідерами, прикладами для наслідування. Беручи участь у діяльності дитячого об’єднання підліток робить це з власного бажання, оскільки діяльність дитячих об’єднань базується на принципах добровільності. Обираючи дитяче об’єднання підліток орієнтується не лише на певне коло спілкування, а й на напрямок діяльності дитячого об’єднання, на професійні та особистісні якості дорослого лідера. Окрім того, підліток ознайомлюється з усталеними цінностями, стилем взаємин, метою, ідейними засадами, принципами виховання певного об’єднання і за умови відповідності власним потребам, приймає його.

      Відповідно, саме на педагогів дитячого об’єднання покладена функція психолого-педагогічного управління та втілення у практику дитячого об’єднання практичних наробок. З огляду на це, програмою формувального експерименту передбачались різні види роботи з педагогами дитячого об’єднання.

      У дитячому об’єднанні як соціальній інституції діяльність є менш формалізованою та більш варіативною на відміну від інших соціальних інститутів (наприклад, школи), тому вибудовуючи формувальні впливи, ми намагалися використати його особливості з метою виховання власної гідності підлітків:

      По-перше, у дитячих об’єднаннях зразки поведінки, зазвичай, дитина засвоює через власний досвід, тоді як у школі правила та зразки поведінки підлітки отримують „згори”: найчастіше дітям артикулюються норми поведінки, після чого – перевіряється дотримання цих норм, тобто формується слухняність за описаним зразком. За таких умов виникає загроза того, що дитина дотримується правил орієнтуючись лише на зовнішні вимоги, не усвідомлюючи і не приймаючи їх. Окрім того, у дитячому об’єднанні підліток набуває досвід різних видів діяльності, постійно виконуючи різні доручення й вирішуючи реальні життєві проблеми, самостійно шукаючи шляхи їх розв’язання.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.