Технології соціально-педагогічної роботи з дітьми трудових мігрантів у соціально-освітньому середовищі
У практику виховної роботи впроваджено авторську експериментальну програму «Подільська родина». Основна мета програми – інтеграція системи впливів соціально-освітнього середовища у виховний процес з дітьми трудових мігрантів; підвищення загального рівня показників вихованості. Загальний результат – підвищення загального рівня вихованості дітей трудових мігрантів за емоційно-мотиваційним, ціннісним, пізнавальним та поведінковим критеріями.
Експериментальна програма містила такі технології соціально-педагогічної роботи у процесі виховання дітей трудових мігрантів:
- технології соціально-педагогічного супроводу дітей трудових мігрантів,
- технології соціально-педагогічної роботи з дітьми трудових мігрантів за місцем проживання,
- технології профілактичної роботи з батьками, які мають намір їхати за кордон на заробітки,
засобами рекламно-інформаційного впливу.
Мета, напрямки, основні форми роботи кожної із впроваджених технологій представлено нами на рис. 2.1.
Характеристику кожної із представлених технологій подано у змісті наступних параграфів.
Вся работа доступна по Ссылке