У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Методичні підходи до визначення величини прямих та непрямих доходів підприємств харчової промисловості

     

      Наступним напрямом сучасних підходів до управління доходами підприємств в харчовій промисловості є напрям координації формування доходів. Основним завданням даного напряму є визначення величини прямих та непрямих доходів серед доходів від звичайної діяльності, до яких входять операційні, інвестиційні та фінансові доходи, та надзвичайних доходів, з метою оцінки ролі саме непрямих доходів для реалізації стратегічних фінансових цілей. Отже, ключове місце для вирішення завдань даного напряму сучасних підходів до управління доходами, посідає методики оцінки величини непрямих доходів тощо. Проблема класифікації доходів підприємств харчової промисловості на прямі та непрямі безпосередньо пов’язана з проблемою ефективного використання матеріальних та нематеріальних активів. Це зумовлюється деякою множиною причинно-наслідкових зв’язків. По-перше. Матеріальні активи, що в цілому характеризуються високим рівнем нестійкого стану, можуть бути втрачені повністю, або частково в результаті управлінських помилок підприємства в його ринковій, або інноваційній діяльності внаслідок втрати лояльності споживачів. Поряд із цим, нематеріальні активи характеризуються більшою стійкістю до можливих прорахунків в управлінні підприємством, або в період загального спаду в економіці завдяки стійкому позитивному ставленню споживачів до її діяльності. Отже, саме ефективне управління нематеріальними активами підприємств харчової промисловості дозволяє отримати конкурентні переваги на ринку у формі додаткового непрямого доходу.

      По-друге. Матеріальним, фінансовим та нематеріальним активам властиві фундаментальні економічні закономірності – закон збалансованості витрат та віддачі. Проте, можливість матеріальних активів генерувати доходи можуть підтримуватись обсягом виробництва та ефектом масштабу лише обмежено. В той же час, можливість нематеріальних активів генерувати доходи обмежується лише ємністю ринку. Отже, в даному випадку простежується принципово різний за своїм кінцевим результатом ефект віддачі від використання матеріальних та нематеріальних активів.

      Одним з можливих методів оцінки непрямих доходів підприємств харчової промисловості є регресійний аналіз. Метод базується на визначенні контурів операційної, інвестиційної та фінансової діяльності зі зростаючою, або спадною віддачею. Механізми зростаючої та убуваючої віддачі співіснують майже у всіх галузях економіки, проте їхнє співвідношення може суттєво відрізнятись.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.