У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Моделі та інструменти управління непрямими доходами підприємств харчової промисловості

     

      Інструменти та моделі управління непрямими доходами підприємств харчової промисловості будемо розглядати відповідно до системи сучасних методів, представленої на рис. 2.3 та описаної вище. Першим напрямом даних методів є планування та прогнозування непрямих доходів підприємства.

      Комплексно методи планування та прогнозування сукупних доходів підприємства, рис. 2.4, свідчить про високий взаємозв’язок між прямими та непрямими доходами і виходить з множини його стратегічних фінансових цілей, відповідно до поточного фінансового стану підприємства. Вона також передбачає аналіз ринкових позицій підприємства-виробника, структури його товарного портфелю та оцінку ролі прямих та непрямих доходів у формуванні показників ефективності діяльності підприємства. Вказані методи було розглянуто автором цього дослідження вище.

      Аналізуючи інструменти впливу на непрямі доходи, можна зробити наступні висновки: – зміна рівня корпоративної соціальної відповідальності підприємства сприяє зміні її іміджу в очах споживачів, має довгостроковий ефект, і впливає на конкурентні переваги всього товарного асортименту;

      – рекламна діяльність та інтернет-технології можуть бути спрямовані як на формування іміджу підприємства у споживачів, так і на конкурентні переваги окремих товарних груп; – управління організаційною культурою підприємств харчової промисловості дозволяє отримати необхідний рівень керованості на рівні працівників підприємства, своєчасне виконання планових завдань та підвищувати рівень обіговості активів, сприяючи тим самим зростанню рентабельності сукупного капіталу. Внаслідок покращання загальної ефективності функціонування підприємств харчової промисловості, конкурентні переваги отримують товари зі всього товарного асортименту;

      – аутсорсінг дозволяє перерозподілити непрофільні функції в організації процесу матеріального забезпечення, виробництва та реалізації продукції серед інших контрагентів, скоротивши тим самим сукупні витрати та підвищивши рентабельність обігу. Конкурентні переваги внаслідок скорочення рівня витрат можуть отримувати як конкретні товарні групи, якщо наслідком аутсорсінгу є оптимізація процесу виробництва, так і весь товарний асортимент, якщо аутсорсінгу підлягав процес матеріального забезпечення, або реалізації продукції тощо.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.