У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Концептуальні підходи до визначення конкурентоспроможності підприємств

     

      Конкурентоспроможність підприємства можна розглядати як складну економічну категорію, якою необхідно постійно управляти та яка представляє системний процес, який постійно розвивається. Аналіз економічної вітчизняної та закордонної літератури з управління конкурентоспроможністю підприємств показав, що існує багато проблем, які є дискусійними. Наукова література містить теоретичні та практичні дослідження з проблем оцінки конкурентоспроможності, але досить рідко зустрічаються праці, присвячені рішенню проблеми прийняття управлінських рішень для забезпечення конкурентоспроможності як фактору ефективного фактору розвитку підприємства на зовнішніх ринках.

      При розгляді проблеми формування конкурентоспроможності підприємств доцільно звернути увагу як на внутрішні фактори, так і на зовнішні фактори функціонування підприємств на зовнішніх ринках Оскільки функціонування підприємств на зовнішніх ринках має свої особливості необхідно розглядати внутрішні та зовнішні умови функціонування окремо. По-перше, проаналізуємо сутність поняття «конкурентоспроможність підприємства» за працями відомих науковців.

      Конкурентоспроможність часто трактується як «комплекс споживчих властивостей товару, що визначає його відмінність від інших аналогічних товарів за ступенем і рівнем задоволення потреб покупців і витратами на його придбання та експлуатацію (ціною споживання)» [64]. Таке поняття конкурентоспроможності, враховуючи особливості вітчизняних підприємств як на зовнішніх, так і на внутрішніх ринках доцільне, але не зовсім вичерпне, оскільки у даному визначенні не простежується зв'язок між суперництвом та боротьбою за досягнення кращих результатів.

      Конкурентоспроможність можна визначити як іманентну економічному суб'єктові (фізичній, юридичній особі, на агрегованому рівні - галузі, сектору, економіці країни, а на синтетичному - країні в цілому) здатність брати участь у ринковій економіці в умовах конкуренції при зростанні доходів, розширенні виробництва, підвищенні рівня та якості життя учасників економічного процесу [105].

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.