У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Базові складові визначення конкурентоспроможності та аналіз показників діяльності промислових підприємств

     

      Для визначення основних складових конкурентоспроможності слід проаналізувати методи оцінки конкурентоспроможності, оскільки у сутності даних методик лежить оцінка різноманітних критеріїв та показників, що характеризують конкурентоспроможності промислових підприємств.

      На основі детального аналізу літературних джерел можна виділити такі найбільш поширені та часто вживані методи оцінки конкурентоспроможності підприємства:

      1) методи, основані на теорії конкурентних переваг;

      2) методи, засновані на теорії ефективної конкуренції;

      3) методи, в основі яких лежить теорія якості товару;

      4) матричні методи;

      5) інтегральний метод.

      Останнім часом популярним є метод визначення конкурентоспроможності підприємства на основі теорії конкурентних переваг М. Портера, згідно з якою показником потенційних переваг підприємства можна вважати частку ринку, яка йому належить. Але даний метод має недоліки, одним з головних є те, що коли компанії, володіючи найбільшою часткою ринку, за рівнем прибутків знаходиться далеко позаду своїх конкурентів, у яких даний показник був значно меншим. [239]

      Не менш поширеним при оцінці рівня конкурентоспроможності підприємства є метод, оснований на теорії ефективної конкуренції, згідно з якою найбільш конкурентоспроможним є те підприємство, в якому краще організована робота всіх підрозділів та служб. Найбільш докладно процедуру застосування даного методу описано В.Д Нємцовим. та Л.Є. Довгань, які для оцінки конкурентоспроможності підприємства пропонують використовувати 4 групи показників: 1) показники, що характеризують ефективність виробничої діяльності; 2) показники, що характеризують фінансове положення підприємства; 3) показники ефективності організації збуту та просування товару; 4) показники конкурентоспроможності товару. Потім за допомогою коефіцієнтів вагомості, розрахованих експертним шляхом, вся сукупність показників зводиться до єдиної величини – коефіцієнта конкурентоспроможності підприємства. [207]

      Метод, оснований на теорії ефективної конкуренції, має явні переваги. Він охоплює всі напрями діяльності підприємства, а тому може вважатися більш точним порівняно з іншими, та включає лише 13 показників, що значно полегшує роботу. Разом з тим в його основу закладена експертна оцінка показників вагомості кожного коефіцієнта, а така оцінка не може вважатися абсолютно достовірною.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.