Система управління інвестиційною привабливістю підприємств готельного господарства
Запропонована система управління ІП ПГГ (див. рис. 1.4) дозволяє впровадити її на рівні типових готельних підприємств АР Крим.
По-перше, прийнято рішення мінімізувати відхилення реального індексу ІП ПГГ від оптимального за умови оптимізації рівня ІП відповідних підприємств (див. підрозділ 3.2). По-друге, з метою реалізації такого рішення були зібрані первині дані (див. підрозділ 2.1), на базі яких здійснено оцінку рівня ІП типових ПГГ АР Крим і моделювання розвитку їх ІП (див. підрозділ 3.2).
Аналіз первинних даних, що відображають інвестиційну діяльність на державному і галузевому, дозволив зробити такі висновки:
державна політика відносно інвестиційного процесу спрямована на розширення обсягу та збільшення ефективності інвестицій, проте наявний правовий простір створює перешкоди для її реалізації (див. підрозділ 2.2);
рівень капітальних інвестицій в економіку України стабільний, але низький, крім того, значна частка інвестиційних проектів здійснюється за рахунок власних коштів підприємств (див. табл. 2.7);
інвестиційний клімат України не сприятливий для інвесторів через нестабільність політичної ситуації, високий рівень корупції та напружену соціальну обстановку (див. підрозділ 2.1);
Україна є аутсайдером у міжнародних рейтингах ІП, що здебільшого зумовлене соціально-економічною та політичною нестабільністю, недосконалістю чинного законодавства, високим рівнем корупції, неефективністю регуляторного середовища, а також перешкодами для імпорту капіталу (див. Додаток А);
рівень інвестицій у діяльність готельного господарства залишається на стабільно низькому рівні (див. табл. 2.8);
частка доходів від діяльності готельного господарства має стійку тенденцію до зменшення на фоні збільшення видатків Міністерства культури і туризму України (див. табл. 1.2);
експерти WEF визначають, що туристична галузь України характеризується порівняно непоганими санітарними умовами і загальною привабливістю для туризму та подорожей (див. табл. 2.17);
тенденція до збільшення сальдо експортно-імпортного балансу торгівлі подорожами зумовлена значним зменшенням імпорту подорожей (див. табл. 2.14);
обсяг реалізації туристичних послуг росте, проте внутрішній туризм значно перевищую іноземний (див. Додаток Б);
Вся работа доступна по Ссылке