Основні компоненти та місце навчання в системі управління персоналом організації
Причини невдач багатьох компаній часто криються аж ніяк не в застарілих технологіях або в обмеженні можливостей збуту, не в підступах конкурентів, а в невірно проведеній політиці управління людськими ресурсами. При цьому однією з основних помилок, що допускають керівники, намагаючись вирішувати завдання в сфері управління персоналом, є непогодженість у різних напрямках цієї роботи, неготовність осіб, що приймають рішення, об'єднати її в єдину систему.
Під системою ми розуміємо таку цілісну й упорядковану сукупність взаємозалежних елементів, що має нові якості, не властивими кожному із вхідних у неї елементів окремо [26]. При цьому сама система може виступати елементом системи більше високого порядку. Наприклад, система управління персоналом складається з окремих елементів - напрямків кадрової роботи. У той же час управління персоналом є елементом системи управління організацією.
Для максимального розкриття потенціалу людей, що працюють в організації, необхідна погоджена робота одночасно по ряду напрямків. Можна виділити наступні найбільш важливі напрямки:
1) формування кадрової політики;
2) кадрове планування;
3) комплектування штату й адаптація нових працівників;
4) навчання й розвиток працівників;
5) оцінка й контроль робочих результатів;
6) активізація потенціалу людських ресурсів;
7) кадрове діловодство.
Відправною крапкою системи управління персоналом є стратегічні цілі організації, установлені вищим керівництвом. Чітко сформульована і ясно письмово викладена стратегія розвитку організації допомагає визначити коло завдань, які повинні бути вирішені в рамках кадрової політики. При цьому визначаються не тільки пріоритетні напрямки роботи (навчання, соціальний захист, стимулювання творчої активності персоналу й ін.), установлюються ті цінності, підтримка й культивування яких "працює" на організаційну стратегію.
Для одних компаній це цінності, пов'язані з максимальною відкритістю комунікаційних процесів, для інших - цінності, що лежать в основі ініціативного, творчого відношення працівників до своїх робочих завдань.
Вся работа доступна по Ссылке