У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Основні компоненти та місце навчання в системі управління персоналом організації

     

      Причини невдач багатьох компаній часто криються аж ніяк не в застарілих технологіях або в обмеженні можливостей збуту, не в підступах конкурентів, а в невірно проведеній політиці управління людськими ресурсами. При цьому однією з основних помилок, що допускають керівники, намагаючись вирішувати завдання в сфері управління персоналом, є непогодженість у різних напрямках цієї роботи, неготовність осіб, що приймають рішення, об'єднати її в єдину систему.

      Під системою ми розуміємо таку цілісну й упорядковану сукупність взаємозалежних елементів, що має нові якості, не властивими кожному із вхідних у неї елементів окремо [26]. При цьому сама система може виступати елементом системи більше високого порядку. Наприклад, система управління персоналом складається з окремих елементів - напрямків кадрової роботи. У той же час управління персоналом є елементом системи управління організацією.

      Для максимального розкриття потенціалу людей, що працюють в організації, необхідна погоджена робота одночасно по ряду напрямків. Можна виділити наступні найбільш важливі напрямки:

      1) формування кадрової політики;

      2) кадрове планування;

      3) комплектування штату й адаптація нових працівників;

      4) навчання й розвиток працівників;

      5) оцінка й контроль робочих результатів;

      6) активізація потенціалу людських ресурсів;

      7) кадрове діловодство.

      Відправною крапкою системи управління персоналом є стратегічні цілі організації, установлені вищим керівництвом. Чітко сформульована і ясно письмово викладена стратегія розвитку організації допомагає визначити коло завдань, які повинні бути вирішені в рамках кадрової політики. При цьому визначаються не тільки пріоритетні напрямки роботи (навчання, соціальний захист, стимулювання творчої активності персоналу й ін.), установлюються ті цінності, підтримка й культивування яких "працює" на організаційну стратегію.

      Для одних компаній це цінності, пов'язані з максимальною відкритістю комунікаційних процесів, для інших - цінності, що лежать в основі ініціативного, творчого відношення працівників до своїх робочих завдань.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.