Оцінка економічної та соціальної ефективності запропонованих заходів
У точності неможливо розрахувати значення економічного ефекту від реалізації даних заходів, але очевидні переваги для підприємства.
Як основні напрямки одержання соціального ефекту від реалізації даних заходів можна виділити наступне [41]:
1) Підвищення рівня якісного складу персоналу підприємства.
Рівень якісного складу кадрового потенціалу не є величиною постійної, у підприємства існує можливість його систематичного підвищення за допомогою навчання й професійного розвитку працівників.
Завдяки запропонованій системі підвищення кваліфікації управлінського персоналу підприємства без відриву від виробництва підтримується рівень відповідності кадрового потенціалу організації умовам її діяльності.
2) Зменшення плинності кадрів і як слідство зниження витрат на прийом і звільнення персоналу, навчання знову прийнятих.
Реалізація потенціалу здійснюється за допомогою проведення в життя політики стимулювання працівників. Наприклад, персонал зацікавлений у підвищенні своєї кваліфікації, по-перше, тому що як правило, організації впроваджують оплату працівникам за кваліфікацію, по-друге, підтримується й підвищується рівень професійних знань як у сфері, так і поза професійною діяльністю, розвиваються знання в області планування й організації виробництва.
3) Зближення структури системи керування персоналом підприємства зі світовими стандартами.
Світові стандарти, сучасне виробництво, а так само перехід до ринкової економіки, висувають високі вимоги до відновлення конкретних знань і навичок не тільки робітників, але й інших категорій промислово-виробничого персоналу.
4) Зниження вартості навчання по запропонованій програмі в порівнянні з навчанням, перенавчання, підвищенням кваліфікації в інших організаціях.
Тому що якщо не брати до уваги дорогі закордонні стажування, то вартість тижневої програми поза підприємством становить від 50 до 200 дол.
5) Використання методів навчання за допомогою комп'ютерної техніки (інтерактивні технології) дешевше й цікавіше в порівнянні з використанням традиційних методів навчання [39].
Застосування комп'ютерної техніки дозволяє, з одного боку, скоротити витрати праці викладачів і підвищити активність керування навчальним процесом, з іншого боку, перебороти психологічний бар'єр у слухачів до використання технічних коштів у практичній роботі. У перспективі кожному слухачеві повинна бути надана можливість навчання на автоматизованому робочому місці по своїй спеціальності.
6) У процесі такого навчання людина адаптується до роботи з обчислювальною технікою (потім це знижує витрати на впровадження комп'ютерної техніки в реальному виробничому процесі).
Сучасний розвиток інформаційних технологій ставить за обов'язок менеджерам і персонал організації усе більше складні й комплексні завдання вирішувати з використанням обчислювальних систем, тому що в умовах сильної конкуренції практично на всіх ринках ефективне використання сучасних обчислювальних коштів виступає в якості одного з найважливіших конкурентних переваг.
7) Передові методи навчання, перенавчання, підвищення кваліфікації менеджер переносить на повсякденне відношення з підлеглими.
8) Створення підрозділу навчання, перенавчання, підвищення кваліфікації в пропонованій формі спонукує співробітників до прийняття нестандартних рішень.
9) Підвищується продуктивність праці.
Для того, щоб визначити економічний ефект необхідно визначити річну економію часу помічника президента «ТД«ЛКМЗ» з маркетингу й збуту внаслідок введення посади фахівця з наймання.
Вся работа доступна по Ссылке