У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Принципи, критерії та фактори впровадження інновацій у діяльність туристичних підприємств

     

      На сучасному етапі функціонування туристичної галузі України вже не має сумнівів щодо необхідності переходу індустрії туризму на інноваційну мо-дель економічного розвитку, адже саме інноваційні зрушення в діяльності підп-риємств туристичної сфери здатні підсилити їх конкурентоспроможність, під-вищити якість вітчизняних туристичних послуг, забезпечити високі показники економічного росту [63].

      Дослідження інновацій в туризмі розглянуті в працях таких національних і закордонних вчених: О.Є. Гарбери, Л.І. Гонтаржевської, М.О. Жукової, В.О. Квартальнова, Н.М. Малахової, С.В. Мельниченко, В.С. Новикова, Ю.О. Пшеничних, А.Е. Саак, Т.І. Ткаченко, Д.С. Ушакова, О.І. Черниш, Н.В. Чорненької, А.Д. Чудновского, І.Ю. Швець та інших.

      Необхідність застосування інновацій для забезпечення розвитку туристи-чних підприємств та підвищення їх ефективності визначається сучасними тен-денціями розвитку суспільства. До найбільш суттєвих факторів, що впливають на інтенсивність впровадження інновацій у діяльності туристичних підприємств можна віднести наступні:

      - загострення конкуренції в туризмі є наслідком переходу туристичних підприємств від агресивної цінової конкуренції до конкуренції в сфері якості та оптимального співвідношення якості і ціни, що призводить до пошуку іннова-ційних способів задоволення зростаючих вимог споживачів туристичних послуг;

      - постійне зростання потреб суспільства змушує підприємства туристичної індустрії формувати більш досконалі, насичені та різноманітні туристичні продукти, пропонувати неординарні послуги. Це призводить до формування нових видів туризму (екстремальний туризм, сільський туризм ), нових турис-тичних маршрутів та ін.;

      - розвиток науково-технічного прогресу, інформаційних та комунікацій-них технологій спонукають туристичні підприємства до використання досягнень науки і техніки для підвищення ефективності функціонування та задоволення плинних потреб туристів;

      - посилення глобалізаційних процесів зумовлює диверсифікацію вироб-ництва та призводить до об'єднання туристичних підприємств на національному та міжнародному рівнях. Для утримання своїх позицій в даній ситуації підп-риємства змушені шукати нові методи управління, нові форми співпраці, об'єд-нуватися у стратегічні союзи, кластери тощо [63].

      Однак, проведений аналіз сучасної економічної літератури дозволяє стве-рджувати, що вивченню інноваційних процесів та їх ролі в розвитку підпри-ємств туристичної сфери на сьогоднішній день не приділяється належної уваги. У зв'язку з цим виникає складність у предметному визначенні сутності даного поняття по відношенню до туризму [63].

      В своїх дослідженнях інновацій в туризмі Новиков В.С. зазначає, що ін-новаційна діяльність в туристичній сфері спрямована на створення нового або на зміну існуючого продукту, на удосконалення транспортних, готельних та інших послуг, освоєння нових ринків, впровадження передових інформаційних і теле-комунікаційних технологій та сучасних форм організаційно-управлінської дія-льності [97].

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.