У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Діагностика інноваційно-інвестиційного потенціалу та факторів розвитку туристичних підприємств

     

      Незважаючи на існування значної кількості теоретико-методологічних розробок вітчизняних і зарубіжних науковців з питань оцінювання різноманіт-них аспектів інноваційно-інвестиційного розвитку суб’єктів господарювання, потребують удосконалення теоретичні та практичні підходи до оцінки іннова-ційно-інвестиційного потенціалу туристичних підприємств на основі врахування стану його складових та адаптації методів і показників оцінювання до влас-тивостей туристичного бізнесу.

      Дослідження визначень поняття „інноваційно-інвестиційний потенціал”, яке було проведено в п. 2.2 дозволило визначити, що, з одного боку, інновацій-но-інвестиційний потенціал являє собою здатність до сприйняття та впрова-дження інновацій, визначає можливості та економічну доцільність їх здійснення та просування на ринок. З іншого боку, інноваційно-інвестиційний потенціал охоплює певний обсяг інвестиційних ресурсів, необхідних для створення інно-вацій, втілення їх у конкурентоспроможні послуги, технології, організаційні або управлінські рішення. У процесі вивчення теоретичних і практичних підходів вітчизняних та за-рубіжних науковців до визначення структури інноваційно-інвестиційного поте-нціалу суб’єктів господарювання було виявлено, що структура інноваційно-інвестиційного потенціалу туристичних підприємств включає науково-методичний потенціал, фінансовий, матеріально-технічний, трудовий, організа-ційно-управлінський, природно-рекреаційний та інформаційний.

      Результати досліджень свідчать про те, що системно встановити зв’язки між окремими елементами економічного потенціалу господарської одиниці, ви-значити рівень його розвитку, обґрунтувати та реалізувати відповідні заходи із підвищення ефективності функціонування досліджуваного об’єкта дозволяє графоаналітична модель діагностики потенціалу, запропонована в 1998 р. у на-укових працях О.С. Федоніна, І.М. Рєпіної [154].

      На основі удосконалення окремих аспектів зазначеної моделі нами було розроблено алгоритм оцінювання інноваційно-інвестиційного потенціалу тури-стичних підприємств. Зокрема, кожна складова інноваційно-інвестиційного по-тенціалу туристичних підприємств пов’язується з відповідним функціональним блоком показників, що включені до опрацьованої О.С. Федоніним, І.М. Рєпіною графоаналітичної моделі: фінанси, виробництво та збут продукції, маркетинг, організаційна структура та менеджмент. Крім того, запропонований алгоритм передбачає застосування удосконаленої системи показників, що задовольняють такі вимоги: охоплення усіх сторін діяльності підприємств та уникнення ду-блювання. Так для оцінювання інноваційно-інвестиційного потенціалу туристичних підприємств запропоновано додатково використати показники об-сягів інвестицій в туристичну галузь, масштабів державної фінансової підтрим-ки, фінансових результатів від здійснення господарської діяльності, продуктив-ність та ефективність туристичних підприємств та ін. Показники по кожному функціональному блоку ми обирали виходячи з обсягу інформації, що пропо-нується офіційною державною статистикою [59].

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.