У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Концептуальні засади управління розвитком підприємств роздрібної торгівлі

     

      Важливість розвитку підприємства, як свідчать результати попередніх досліджень, не викликає сумнівів. Розглядаючи розвиток як процес керованих змін в функціонуванні підприємства, наступним етапом досліджень має бути визначення змісту та напрямів безпосередньо керуючих впливів, які здатні викликати ці зміни. У зв’язку з тим, що сукупність керуючих впливів визначає зміст управлінських дій, то науковий інтерес становить формування цілісного погляду на них.

      Розробкою питань управління розвитком займалось багато вчених, таких як Н.П. Масленнікова, О.В. Раєвнєва, А.І. Столповських, С.С. Турлакова, Є.В. Толкачова та інші [17; 80 – 85]. Не дивлячись на достатню кількість робіт, у науковій літературі відсутній усталений теоретичний базис щодо управління розвитком підприємства. Описуючи окремі концептуальні положення, вчені здебільшого вивчають принципи та методологічні підходи до такого управління [80 - 81] або розглядають окремі методи [17; 82 - 84]. Найбільшу завершеність концепція управління розвитком підприємства отримала у працях О.В. Раєвнєвої, якою сформовано концептуальні положення розвитку та управління розвитком промислового підприємства на основі трьох наукових підходів – процесного, системного та ситуаційного, розроблено функції та принципи департаменту розвитку [17].

      Незважаючи на досить активні наукові пошуки у визначеній сфері, питання управління розвитком торговельних підприємств не висвітлені у сучасних публікаціях. Між тим, специфіка операційної діяльності в торгівлі, коли виробничі операції виконують другорядну роль у створенні цінності, не дозволяє повною мірою використовувати існуючі положення, розроблені для промислових підприємств. Крім того, потребує більш детального опрацювання вивчення методів і підходів до управління розвитком, оскільки ускладнення умов господарювання в торгівлі вимагає врахування не тільки процесного, системного або ситуаційного підходів, але і можливості використання проактивного або реактивного управління, аспектного або холістичного підходів та ін.

      Концепція управління розвитком являє собою спосіб розуміння даного процесу, що складається з визначення змісту досліджуваного поняття, мети, задач, принципів, об’єкта, функцій. Загальне авторське уявлення про концептуальну модель управління розвитком торговельного підприємства наведено на рис. 1.6.

      На сьогоднішній день в економічній літературі переважна більшість вчених визначають зміст управління розвитком через поняття «процес». Так, Раєвнєва О.В. у своїй праці [17] трактує його як «процес або підтримку підприємства в плановому атракторі розвитку, або штучної зміни еволюційного вектора розвитку підприємства для досягнення мети існування системи – формування адекватного умовам, що стохастично змінюються, рівня конкурентоздатності і забезпечення тривалої присутності підприємства в економічному просторі національної або світової економіки». Схожий погляд має Богатирьов І., пропонуючи розуміти під управлінням розвитком «забезпечення здатності соціально-економічних систем зберігати та, у певних межах, змінювати свою якісну та кількісну визначеність» [14].

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.