У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Торговельний центр як сучасна форма роздрібної торгівлі

     

      Результатом ринкових перетворень в Україні стала глибинна трансформація соціального та суспільного життя, що сприяло формуванню нових цінностей, розвитку нових потреб, обумовило стрімке зростання сфери торгівлі та її ролі в сучасній економіці.

      Торгівля стала вузловою ланкою, в якій перетинаються інтереси держави, підприємств, що виробляють і реалізують товари, та кінцевих споживачів, що призвело до підвищення її соціального значення. Роздрібна торгівля, покликана задовольняти різного роду потреби людини, які, все частіше, виходять за межі життєво необхідних, розвивається прямо пропорційно рівню життя населення.

      Дослідження тенденцій соціально-економічного розвитку українського суспільства, дозволило визначити форми прояву трансформованих потреб споживачів у роздрібній торгівлі (Додаток А).

      Так, із збільшенням доходів населення з’являються нові типи та формати торговельних об’єктів, змінюється структура торговельної мережі, розвиваються прогресивні форми роздрібної торгівлі. Торгівля трансформується в міжгалузеву структуру, нерозривно пов’язану з усім господарсько-економічним комплексом країни, виходить за межі окремо функціонуючої галузі й активно диверсифікує в інші. Вона припиняє бути суто організаційно-технологічною структурою, покликаною здійснювати доведення товарів до споживача. Торгівля набуває вирішального значення для розвитку промисловості, перетворюється на один з основних елементів, що відображає рівень життя населення, ефективність економіки міст, регіонів та країни в цілому. Особливого значення набуває торгівля для розвитку міст-мегаполісів, які в сучасних умовах стають чималими осередками торговельної активності, привертаючи споживачів з інших міст та регіонів, що визначає характерні особливості розвитку роздрібної торговельної мережі. Згідно з дослідженням О.В. Чкалової [1, с. 27] для організації торгівлі в містах-мегаполісах стають вельми характерними інтеграція і концентрація роздрібної торговельної мережі: асортиментна (пропозиція товарів переважно універсального асортименту), об’єктна (збільшення торговельної площі магазинів), просторова (розповсюдження згрупованих форм торгівлі). В умовах динамічного розвитку торгівлі, торговельна мережа стає все більш насиченою і просторово концентрованою, що супроводжується створенням загальних торговельних просторів декількох торговельних та сервісних об’єктів, які набувають прихильності покупців за рахунок комплексного обслуговування.

      Дана тенденція в організації роздрібної торговельної мережі, на думку цілої низки авторів [1–9], відкриває широкі перспективи, оскільки дозволяє не лише максимально збільшити кількість потенційних покупців для всіх суб’єктів групи а й найбільш повно задовольнити запити покупців у різноманітних товарах і послугах, надати їм можливість економити час здійснюючи комплексну купівлю товарів в єдиному місці.

      Динамічний розвиток роздрібної торговельної мережі викликає відповідне загострення конкурентних відносин на споживчому ринку та провокує широке розповсюдження на території України великих угрупованих торговельних об’єктів, що є більш конкурентоспроможними в ринкових умовах [10].

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.