У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Обґрунтування якісного складу торговельних та сервісних операторів

     

      Якісно підібраний склад торговельних та сервісних операторів не лише забезпечує кількісне збільшення асортименту, але й формує якісно новий стан торговельного центру, створює умови для здійснення комплексних та порівняльних покупок, що у багато разів збільшує привабливість торговельного центру для споживачів та визначає силу тяжіння даного торговельного об’єкта [180].

      Сила тяжіння торговельного центру формується за рахунок опевного переліку переваг, які отримує споживач під час відвідування центру. Склад даних «умов тяжіння» визначається властивостями основних орендарів; доповнюється якостями супутніх торговельних та сервісних операторів та посилюється додатковими зручностями, які пропонує торговельний центр своїм відвідувачам. Серед основних чинників, що визначають силу тяжіння торговельного центру К. Канаян та Р. Канаян [181] наводять:

      – низькі ціни – є дуже сильним фактором тяжіння, навіть для забезпечених покупців. На територіях з невисоким рівнем життя покупці здатні долати значну відстань заради вигідної покупки. Частіше за все, дана умова тяжіння реалізується за рахунок розміщення на території торговельного центру продовольчого гіпермаркету, що позиціонується відповідним чином. Окрім того, торговельний центр може запропонувати відвідувачам декілька операторів різного асортиментного профілю, що керуються стратегією низьких цін;

      – широкий асортимент товарів і послуг – забезпечує покупцеві можливість здійснити комплексну покупку в єдиному місці, що стає вагомим мотивом для відвідування відповідного торговельного об’єкта та визначає відстань, яку ладен подолати споживач, та час який він готовий витратити. Забезпечити широкий вибір товарів може як окремий великий торговельний об’єкт (продовольчий гіпермаркет, гіпермаркет електроніки та побутової техніки, меблевий центр, гіпермаркет будівельних та оздоблювальних матеріалів та ін.), так і відповідний набір менших за масштабами операторів (одяг, взуття, аксесуари, парфумерія та косметика, галантерея та ін.);

      – глибокий асортимент в одній або декількох асортиментних групах – дозволяє споживачеві здійснити порівняльну покупку з мінімальними витратами часу та ресурсів, необхідних на пошук потрібного товару. Виконання даної умови, частіше за все, забезпечує якісно підібраний склад операторів, що пропонують асортимент модних товарів, так звані «зіставні магніти». Запропонувати глибокий асортимент в окремій категорії можуть також оператори парфумерії та косметики, дитячих і спортивних товарів, товарів для дому й ін.;

      – унікальний асортимент – забезпечує привернення споживачів за рахунок максимальних відмінностей пропонованих товарів та послуг. Заради придбання унікального товару/послуги споживач подолає значну відстань, витратить багато часу та коштів. Слід зазначити, що більшість, операторів, які пропонують унікальний асортимент товарів та послуг орієнтовані на вузький сегмент ринку, що необхідно враховувати при включенні подібних об’єктів до структури торговельного центру;

      – формування образу магазину як фахівця, консультанта з товарів. Чим складніше товар, тим більше питань виникає у покупця в процесі вибору. Наявність у торговельного оператора висококваліфікованих продавців-консультантів є сильною конкурентною перевагою, що здатна впливати на лояльність споживачів та, відповідно, на привабливість торговельного об’єкта. Даною властивістю можуть володіти оператори, що пропонують асортимент електроніки та побутової техніки, будівельних та оздоблювальних матеріалів, інтер’єрні супер- та гіпермаркети;

      – наявність елементів, що роблять відвідування торговельного об’єкту цікавішим – наприклад, дозвіллєвої складової (кінотеатру, атракціонів, розважальних закладів й ін.). Також цікавим і пізнавальним може бути процес знайомства з товарами і технологіями, наприклад, в спеціалізованому магазині комп’ютерної техніки або дитячому магазині з нахилом на розвиток і дитячу творчість. Торговельні центри, де можна подивитися виставу або виставку, прийняти участь у змаганні, мають перевагу і «затримують» відвідувачів усередині на більш тривалий час;

      – зручність і безпеку під час відвідування забезпечують: парковка, можливість залишити дітей у дитячій кімнаті, гарантована безпека і збереження особистих речей у камері схову, спеціальні пристрої для осіб з обмеженими можливостями й ін. Важливим питанням у даному контексті є й те, як пересуватися по торговельному центру з придбаними товарами. Окрім цього, торговельний центр може запропонувати покупцям вирішення їх дрібних побутових проблем та нагадати про те, що вони давно збиралися зробити: замовити окуляри або почистити одяг, відремонтувати або оцінити ювелірні вироби й ін.

      Вся работа доступна по Ссылке

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.