Методичний інструментарій визначення місць розташування операторів у торговельному центрі
Ефективна організація руху відвідувачів торговельного центру істотно посилює синергетичний ефект, обумовлений агломерацією торговельних та сервісних операторів, що вимагає визначення та обґрунтування підходів до розміщення торговельних та сервісних операторів у торговельному центрі.
Необхідність формування та спрямовування зовнішніх та внутрішніх потоків відвідувачів торговельного центру вимагає від керівників обізнаності в галузі організації роздрібної торгівлі, архітектури та дизайну, маркетингу, мерчандайзингу, поведінки споживачів і психології, оскільки для залучення лояльної аудиторії необхідно, розуміючи глибинні мотиви поведінки, виховати у споживачів потребу відвідування торговельного центру.
Споживачів необхідно виховувати, розвиваючи їх смаки, формуючи потреби. Нові потреби стосуються не лише речей, які споживачі можуть придбати, але й часу, який вони можуть витратити з користю, цікаво та із задоволенням. Подібне виховання приводить до підвищення товарообороту та збільшення ефективності функціонування торговельного центру та його структурних елементів (операторів). Проте, спроби виховати покупців, змушуючи їх робити те, що їм незручно чи суперечить їх логіці безнадійні. Створення зручних, комфортних умов для споживачів вимагає особливої уваги, в процесі проектування торговельних центрів, приділяти розміщенню торговельних та сервісних операторів.
Обмірковуючи тонкощі організації внутрішнього простору торговельного центру, необхідно враховувати психологію покупців. Основу успішного функціонування торговельного об’єкта складають мотиви споживання та критерії оцінювання, які відвідувачі усвідомлено формулюють для себе, або які торговельний центр формулює за них та ненав’язливо їм підказує. Мета проектування внутрішнього простору – створення середовища, в якому будь-яка деталь сприяє продажам. Це середовище повинно бути комфортним, запам’ятовуватися та бути насиченим приємними емоціями. Чим вища ціна, чим далі товар від першої необхідності – тим вища роль емоційного впливу торговельного об’єкта.
Вдале планування торговельного центру і раціональне розміщення торговельних та сервісних операторів на його площі є запорукою ефективної роботи орендарів і торговельного центру в цілому.
Вся работа доступна по Ссылке