Науково-методичний інструментарій дослідження та діагностика рівня духовних якостей особистості студентської молоді
У першому розділі на основі аксіологічного, культурологічного, системного і особистісно-діяльнісного підходів визначено, що провідними духовними якостями студентської молоді є:
здатність до засвоєння, розуміння і аналізу фактів науки, явищ природи, мистецтва та критичного мислення;
здатність до сприйняття та прояву доброти, милосердя, любові, совісті, відповідальності;
здатність до сприйняття, оцінювання та творення прекрасного;
гуманістичне світовідношення;
віра.
Результати проведеного в першому розділі теоретичного аналізу проблеми виховання духовних якостей студентської молоді засобами естетичного середовища університету стали основою нашої дослідно-експериментальної роботи. Дослідно-експериментальна робота проводилася в чотири етапи: підготовчий, констатуючий, формуючий та контрольний.
Основними завданнями підготовчого етапу дослідно-експериментальної роботи ми визначили наступні:
розробка критеріїв вихованості духовних якостей студентської молоді;
визначення сутнісної характеристики рівнів сформованості духовних якостей у студентів університету;
розробка діагностичного інструментарію для визначення рівня сформованості духовних якостей у студентів.
На основі аналізу сутності духовних якостей людини нами були визначені узагальнені критерії вихованості духовних якостей студентської молоді:
когнітивно-культурологічний;
емоційно-почуттєвий;
поведінково-вчинковий.
Вся работа доступна по Ссылке